واکنش تند پلیس به اظهارات مادر محمد قبادلو

اخیرا ویدئویی از مادر محمد قبادلو منتشر شده که وی می گوید فرزندش کسی را نکشته است. محمد قبادلو که در جریان اعتراضات اخیر بازداشت شده بود به اتهام قتل یک مامور به اعدام محکوم شده است.

واکنش تند پلیس به اظهارات مادر محمد قبادلو

اخیرا ویدئویی از مادر محمد قبادلو منتشر شده که وی می گوید فرزندش کسی را نکشته است. محمد قبادلو که در جریان اعتراضات اخیر بازداشت شده بود به اتهام قتل یک مامور به اعدام محکوم شده است. دیروز نیز ادعاهایی در خصوص اجرای حکم اعدام وی منتشر شده بود که باعث تجمعاتی مقابل زندان رجایی شهر کرج شد.

حالا سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در واکنش به ادعا‌های مادر محمد قبادلو گفت: متهم محمد قبادلو در محضر دادگاه به جنایت خود اقرار کرده و تمامی صحبت‌های مادرش کذب محض است.

وی با بیان اینکه متهم با نیت و قصد قبلی اقدام به جنایت علیه مأمورین نظم و امنیت جامعه کرده است، افزود: این متهم طبق مستندات و دوربین‌های مدار بسته به مأمورین پلیس حمله و آن‌ها را زیر گرفته است.

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه شهید کرم‌پور در شهر پرند به شهادت رسیده است، گفت: سفسطه‌گری، تحریک افکار عمومی و تهییج افراد فریب خورده توسط مادر محمد قبادلو ماهیت اصلی آن‌ها را نشان داد و مسلماً از رسانه‌های معاند و مزدوران خائن خارج نشین خط می‌گیرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65394

ارسال نظر