هشدار یک روزنامه درباره تبعات طرح های جدید حجاب و عفاف

روزنامه ابتکار نوشت: با این همه هزینه و تجربه و موضع صریح رهبری، باز عده‌ای مسیر هزینه‌ساز خود را می‌روند و به گمانم جمهوری اسلامی باید ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان وتریبون های خود تشکیل دهد.

هشدار یک روزنامه درباره تبعات طرح های جدید حجاب و عفاف

روزنامه ابتکار از تدیون لایحه برخورد با بی‌حجابی انتقاد کرده و با هشدار نسبت به التها‌ب آفرین بودن چنین طرح‌هایی به کنایه پیشنهاد داد ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان تشکیل شود.

 هنوز آتش اغتشاشات داغ است و التهاب ذهنی جامعه فرو ننشسته است آقایان در صدد تصویب قانون جدید حجاب هستند که همچنان نیم نگاهی به تنبیه وتوبیخ بدحجاب‌ها دارند. مشخص نیست این طرح‌های التهاب‌آفرین و ضد حقوق بنیادین شهروندی در کجا پخت و پز می‌‌شود. اگر بناست رهبری حرف آخر را بزند، خب ایشان خیلی روشن اعلان موضع کردند؛ پس این پیامک‌ها دیگر چه قصه‌ای است؟

در ادامه این مطلب آمده است: به عبارتی، معلوم نیست بدحجاب از نظر آقایان چه معنایی دارد که به‌رغم صراحت موضع رهبری، همچنان راه خود را می‌روند. آنچه روشن است، دولت مجاز است در قالب پروتکل پوششی و رفتاری برای کارمندانش اجبار بگذارد و حتی مسئولیت تبلیغ حجاب شرعی را هم دارد اما مجاز نیست برای چگونگی پوشش عموم مردم تنبیه و جریمه وضع کند. بارها نوشته‌ام اصرار حداکثری به انکار حداکثری منجر می‌شود. حال با این همه هزینه و تجربه و موضع صریح رهبری، باز عده‌ای مسیر هزینه‌ساز خود را می‌روند و به گمانم جمهوری اسلامی باید ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان وتریبون های خود تشکیل دهد.

منبع: اعتماد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64987

ارسال نظر