فوری | تغییر فرمانده نیروی انتظامی | جانشین سردار اشتری کیست؟

حکم فرماندهی سردار حسین اشتری به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور به پایان رسیده است و فرمانده جدید فراجا به‌زودی انتخاب می‌شود.

فوری | تغییر  فرمانده نیروی انتظامی | جانشین سردار اشتری کیست؟

خبرگزاری برنا نوشت:  حکم فرماندهی سردار حسین اشتری به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور به پایان رسیده است و فرمانده جدید فراجا به‌زودی انتخاب می‌شود.

سردار حسین اشتری در سال ۱۳۹۳ با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا، به عنوان فرمانده نیروی انتظامی کشور منصوب شده بود.

صابرین نیوز نوشته است که سردار قاسم رضایی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی منصوب خواهد شد.

سردار قاسم رضایی از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ به‌عنوان معاون عملیات نیروی انتظامی فعالیت می‌کرد و در فاصله سالهای ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشت. او اکنون جانشین فرماندهی نیروی انظامی کشور است

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده فراجا

در برخی از کانالهای تلگرامی نیز گفته شده است که سردار رادان فرمانده جدید نیروی انتظامی کشور خواهدشد. این خبر هنوز تایید نشده است و احتمال آن بسیار اندک است

حسین اشتری در سال ۱۳۳۸ در شهر اصفهان زاده شد. او از جانبازان جنگ ایران و عراق است.اشتری در ۱۳۹۳ به‌عنوان ششمین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

حسین اشتری در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ به عنوان فرمانده نیروی انتظامی معرفی شد. وی خرداد همان سال جانشین فرمانده نیروی انتظامی شده بود و پیش از آن، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا بود.وی مدتی نیز ریاست دانشگاه امام هادی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران را برعهده داشت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64219

ارسال نظر