واکنش رسمی قوه قضاییه به آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن

مسعود ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.

واکنش رسمی قوه قضاییه به آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن

مسعود ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد  صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای   رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که  تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.

وی افزود: ثانیا علی رغم اینکه قوه قضاییه بارها گفته که روند نگهداری متهمان توسط بانوان انجام می شود و مردان حضور ندارند اما در طی هفته های اخیر باز هم  ۳ هیات مستقل از سوی مجلس و معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری و ستاد حقوق بشر با سرکشی به زندانیان زن  که ساعت‌ها به طول انجامید، به صراحت گفتند که زندانی این ادعا را تایید نکرده بلکه اغلب زندانیان با رد شدید این ادعا، خواهان پیگیری و تعقیب ادعای دروغ، دروغ پردازان شدند. با قاطعیت اعلام می کنم تاکنون هیچ کس که دلالت بر ادعاهای واهی باشد انرا منعکس نکرده است. دست افراد مزبور نسبت به ادعای مطرح شده خالی است و منتظر دریافت اسناد هستیم و  نمی‌پذیریم روان افراد مشوش شود.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: بارها اعلام کردیم اگر هر فردی مشکلی در هر یک از بخش ها مشاهده می کند سریعا به قوه قضاییه اعلام کند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64101

ارسال نظر