روایت دادگستری اصفهان از اعتراضات سمیرم | 4 نفر کشته و زخمی شدند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص ناآرامی‌های سمیرم در پی برگزاری مراسم چهلم یکی از متوفیان حوادث اخیر این شهرستان نام علی عباسی توضیحاتی ارائه کرد.

روایت دادگستری اصفهان از اعتراضات سمیرم | 4 نفر کشته و زخمی شدند

خبرگزاری مهر نوشت: رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص شهادت یک نیروی امنیتی در سمیرم توضیحاتی را ارائه داد.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح ابعاد شهادت پاسدار شهید محسن رضایی در جریان ناآرامی‌های شب گذشته سمیرم اظهار داشت: در مورخ ۰۸/‌۱۰/‌۱۴۰۱‬ در پی برگزاری مراسم چهلم احدی از متوفیان حوادث اخیر شهرستان سمیرم به نام علی عباسی فرزند ولی الله، فراخوانی مورخ ۱۰/‌۱۰/‌۱۴۰۱‬ جلوی درب دادگستری و فرمانداری شهرستان سمیرم اعلام شد.

بیشتر بخوانید: کشته شدن «محسن رضایی» در تجمعات اعتراضی مقابل فرمانداری سمیرم

او افزود: علی رغم دستور صریح فرماندار شهرستان مبنی بر ممنوعیت هر گونه تجمع غیرقانونی، از ساعت ۱۷ تجمعات با جمعیتی حدود ۵۰ نفره در سه الی چهار نقطه شهر تشکیل شده و اقدام به آتش زدن چند حلقه لاستیک و درگیری با مأموران حاضر در صحنه کردند؛ در پی این اقدام درگیری حدود دو الی سه ساعته در سطح شهر صورت پذیرفته که در آن فردی از نیروهای سپاه پاسداران به نام محسن رضایی به شهادت رسیده و سه نفر نیز از نیروهای سپاه زخمی شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: حسب گزارشات واصله هیچ‌یک از تجمع کنندگان زخمی یا کشته نشده‌اند و دستورات ویژه قضائی جهت شناسایی و دستگیری عوامل شهادت و مجروحیت حافظان امنیت و نیز تعدادی از سرکردگان و افراد مخل نظم و امنیت، صادر و توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال انجام است.

روایت دادگستری اصفهان از حوادث سمیرم

*بر اساس گزارش‌ها هیچ یک از تجمع کنندگان زخمی یا کشته نشده‌اند و دستورات ویژه قضایی جهت شناسایی و دستگیری عوامل شهادت و مجروحیت حافظان امنیت و نیز تعدادی از سرکردگان و افراد مخل نظم و امنیت، صادر شد که توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی در حال انجام است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 63774

ارسال نظر