ادیانی:

بدحجابی منشاء عقده‌های درونی است | بدحجاب‌ها به دلیل برخورد بد پدر و مادر اظهار موجودیت می‌کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور از اعمال اصلاحاتی در سامانه پیامکی و همچنین کلیات طرح ناظر خبر داد.

بدحجابی منشاء عقده‌های درونی است | بدحجاب‌ها به دلیل برخورد بد پدر و مادر اظهار موجودیت می‌کنند

حجت الاسلام علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور با اشاره به تغییرات طرح ناظر گفت: من همچنان می‌گویم که طرفدار جدی طرح ناظر هستم، به دلیل اینکه هیچ جامعه‌ای بدون ارزش‌های خود نمی‌تواند به سامان برسد.

بیشتر بخوانید: ببینید | آخرین وضعیت پرونده شکایت طلاب قم از بازیگران زن در قوه قضاییه

وی افزود: یکی از ارزش‌های پذیرفته شده ملت ایران حجاب است؛ هر شهروندی باید قانون کشور خود را رعایت کند که حجاب یکی از این قوانین است. آزادی مرز دارد و کسی حق ندارد با رفتار خود آزادی دیگران را محدود کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: البته تعداد افرادی که این قانون را رعایت نمی‌کنند زیاد نیست، بخشی از این رفتارها مربوط به جهل و بخشی دیگر مربوط به لج بازی آدم‌ها است. به دلیل برخورد بد پدر و مادر در خانواده و یا عقده‌های درونی و روحی با این رفتار (کشف حجاب) اظهار موجودیت می‌کند.

ادیانی خاطرنشان کرد: البته که بخشی از رفتارهای مخالف با حجاب هم جنبه سیاسی دارد، دشمنان این ارزش اخلاقی را در میدان سیاست برده‌اند اما الحمدلله افراد بسیار کمی وارد زمین بازی آنها شده‌اند.

وی با اشاره به مزایای طرح ناظر گفت: در این طرح مأمور ما با فرد خاطی هیچ ارتباط و برخوردی ندارد و هیچ بی حرمتی در آن رخ نمی‌دهد. به نظر بنده این طرح بها دادن به افرادی است که در خودرو کشف حجاب می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: در طرح ناظر برای فرد متخلف یک پیامک ارسال می‌شود که شما در خودرو کشف حجاب داشته‌اید و اگر آن فرد برای اولین بار بیاید و اعلام کند که من اشتباه کرده‌ام ما از او می‌پذیریم، برای بار دوم هم همچنان از او می‌پذیریم اما برای بار سوم قطعاً با او برخورد می‌کنیم چرا که یک اشتباه را آدم برای سه بار تکرار نمی‌کند.

ادیانی افزود: این طرح اثر بسیار مثبتی داشته است و تخلف کشف حجاب در خودرو را کاهش داده است، البته باز هم تکرار می‌کنم که حرمت این افراد هم کاملاً حفظ شده است.

وی تصریح کرد: البته که طرح ناظر ایراداتی داشت که هم بنده و هم فرمانده انتظامی کل کشور دستور داده‌ایم حتماً اصلاحات لازم را انجام بدهند و مرتباً این شبکه کنترل و بازبینی می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: امروز باید اعلام کنم که بعد از اصلاح طرح ناظر به شدت اعتراض به طرح ناظر کم شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6112

ارسال نظر