تذکر مجلس برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و حق ایثارگری بازنشستگان | میرکاظمی استعفا می‌دهد؟

مقصر اصلی بی‌برنامگی‌ها، سازمان برنامه و بودجه است که بهتر است برای ساماندهی بودجه امسال و سال آینده، میرکاظمی از مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی و از سمت خود کناره‌گیری کند.

تذکر مجلس برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و حق ایثارگری بازنشستگان | میرکاظمی استعفا می‌دهد؟

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۱ مسکن، تولید و اشتغال بود که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه، هیچ کدام از اولویت‌ها محقق نشده است.

شهریار حیدری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: علی‌رغم اینکه در بودجه سال جاری مسائلی مانند همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اعمال حق منطقه جنگی بازنشستگان و حق ایثارگری بازنشستگان پیش بینی شده، اما تاکنون انجام نشده است.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۱ مسکن، تولید و اشتغال بود که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه، هیچ کدام از اولویت‌ها محقق نشده است.

وی با انتقاد از عملکرد سازمان برنامه و بودجه، گفت: مقصر اصلی بی‌برنامگی‌ها، سازمان برنامه و بودجه است که بهتر است برای ساماندهی بودجه امسال و سال آینده، میرکاظمی از مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی و از سمت خود کناره‌گیری کند و شخصی که شرایط این کار و درک آن را دارد، در این جایگاه قرار گیرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59837

ارسال نظر