آخرین خبر از سفر امیرعبداللهیان به بلگراد

وزیر خارجه کشورمان با همتای صربستانی خود دیدار کرد.

آخرین خبر از سفر امیرعبداللهیان به بلگراد

وزیر خارجه کشورمان با همتای صربستانی خود دیدار کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان که صبح امروز عازم بلگراد شد، دقایقی پیش با وزیر خارجه صربستان در محل وزارت خارجه این کشور دیدار کرد.

گفت‌وگو در مورد موضوعات دو جانبه و مسائل بین الملل از محورهای این دیدار بود.

در مهر ماه سال جاری ، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به دعوت همتای صرب خود به بلگراد سفر کرده بود اعلام کرد که بر اساس توافقات به عمل آمده، با امضای اسناد مهم همکاری در حوزه‌های سیاسی -اقتصادی، فرهنگی، در آینده نزدیک پایه‌های حقوقی روابط ایران و صربستان تقویت می‌شود.

باقری با تشریح نتایج مذاکرات خود با مقامات صربستان، گفته بود: جمهوری اسلامی ایران و صربستان با توجه به سابقه دیرینه روابط و منافع مشترک، در صدد گسترش همکاری فیمابین در حوزه‌های مختلف هستند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه از امضای اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی و تجاری، مبارزه با جرائم سازمان یافته، کار و رفاه اجتماعی- ورزشی، بهداشت و آموزش عالی در آینده نزدیک خبر داده بود.

به گفته وی این اسناد قرار است در جریان برنامه‌های پیش بینی شده سفر وزیر امور خارجه کشورمان به بلگراد و رئیس جمهور صربستان به تهران، امضا و مبادله شود./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57766

ارسال نظر