جنجال عذرخواهی آجیل‌فروش سنندجی به‌خاطر خوش‌وبش با رئیس‌جمهور | ماجرا چیست؟ + ویدئو

این شهروند کرد دست خود را روی قرآن می‌گذارد و قسم می‌خورد که به خطای خود پی برده و از مردم، مخصوصا همشهریانش درخواست کرده که او را ببخشند!

جنجال عذرخواهی آجیل‌فروش سنندجی به‌خاطر خوش‌وبش با رئیس‌جمهور | ماجرا چیست؟ + ویدئو

در جریان سفر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به استان کردستان و بازدید از بازار سنندج، ویدئویی از حضور رئیسی روبروی یک مغازه آجیل فروشی و برخورد گرم و صمیمی این شهروند با رئیسی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

امروز نیز اکثر روزنامه‌های اصول‌گرا و حامی دولت تصویر این صحنه را در صفحه اول خود منتشر کرده بودند.

اما امروز ویدئویی از این شهروند کرد منتشر شده که وی ضمن ابراز پیشمانی و عذرخواهی بخاطر استقبال از رئیسی، گفته است که در آن لحظه غافلگیر شده بود.

وی در این ویدئو توضیح داده که برنامه‌ریزی در کار نبوده و ناگهان در آن موقعیت قرار گرفته‌ است.

این شهروند کرد دست خود بر روی قرآن می‌گذارد و قسم می‌خورد که به خطای خود پی برده و از مردم، مخصوصا همشهریانش درخواست کرده که او را ببخشند!

با این حال، خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه و حامی دولت رئیسی در واکنش به ویدئوی عذرخواهی این شهروند کرد، نوشته است: «از دو روز گذشته که فیلم‌ها و تصاویر حضور سرزده رئیس‌جمهور در بازار شهر سنندج و گپ‌وگفت با برخی کسبه این بازار منتشر شد، کانال‌های ضدانقلاب که فراخوان‌های برگزاری تجمعات منتشر می‌کنند، اقدام به انتشار اطلاعات شخصی یکی از بازاریان سنندجی و خانواده‌اش کردند. آن‌ها، او و خانواده‌اش را تهدید کردند که به قتل می‌رسانند و مغازه‌اش را به آتش می‌کشند. شدت هجمه‌ها به‌حدی بود که این مغازه‌دار و بازاری کُرد را مجبور کردند ویدیویی ضبط و منتشر کند تا دست از سرش بردارند. اما اکانت‌های برانداز و رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار این ویدیو در فضای مجازی بدون اشاره به تهدیدها و هجمه‌هایی که به وی کردند، او را پشیمان معرفی کردند. این فرد در روز پنج‌شنبه که رئیس‌جمهور به بازار سنندج رفته بود، با آیت‌الله رئیسی گفتگو کرد و به او شکلاتی هدیه داد.»

واکنش عباس عبدی

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در واکنش به ماجرای آجیل‌فروش سنندجی و تیتر روزنامه‌های اصولگرا، نوشته است: «حکومت متوجه ماجرا نیست و با کارهای تاکتیکی قصد بهبود اوضاع را دارد ولی نتیجه عکس می‌دهد. دیدار با تیم ملی هم همینگونه بود، صبر کنید تا بعد از گرفتن حواله ماشین، علیه حکومت موضع‌گیری خواهند کرد.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57545

ارسال نظر