ماجرای اعتصاب و اعتراضات کارگران سیف خودرو و خودروسازی بهمن به کجا رسید؟

در روزهای گذشته، اخباری مبنی بر تجمعات برخی کارگران گروه خودروسازی سیف خودرو و کارگران گروه خودروسازی بهمن در رسانه‌ها منتشر شده بود.

ماجرای اعتصاب و اعتراضات کارگران سیف خودرو و خودروسازی بهمن به کجا رسید؟

دادستان تهران اعلام کرد: در جلسه با مدیران گروه خودرو سازی بهمن، تذکرات لازم درخصوص مدیریت تجمعات اعتراضی و توجه به مطالبات صنفی و پرداخت حق و حقوق کارگران ارائه شد.

علی صالحی با تأکید براهتمام دادستانی تهران در پیگیری حقوق عامه و مدیریت اعتراضات و تجمعات صنفی، گفت: در همین راستا و به منظور اجرای عدالت و پیگیری اعتراضات کارگری، مدیر گروه حقوقی یک شرکت خودروسازی به دادستانی تهران دعوت شد و درخصوص اقدامات صورت گرفته در رابطه با مشکلات کارگران، توضیحات لازم را ارائه داد.

دادستان تهران گفت: حسب توضیحات اخذ شده، تجمعات کارگران این شرکت، صنفی و معیشتی است و با مدیریت لازم و پرداخت‌های صورت گرفته، کارگران در محل کار خود حاضر شده اند.

وی تصریح کرد: در این جلسه، گروه خودروسازی متعهد شد ضمن پرداخت مطالبات کارگران، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات کارگران به کار گیرد.

بر اساس این گزارش تجمعات صنفی هفته گذشته برخی کارگران یک گروه خودروسازی با درخواست کاهش ساعات کار و افزایش دستمزد، در رسانه‌ها انعکاس یافته است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57442

ارسال نظر