بیانیه فرزند «محمدرضا بالی لاشک» درباره نحوه فوت پدرش + عکس

فرزند «محمدرضا بالی لاشک» در بیانیه‌ای نوشت: پدرم یک شهروند عادی و علاقه‌مند به کشور و نظام اسلامی بود و هیچ‌گونه نقشی در اعتراضات اخیر در نوشهر نداشته است.

بیانیه فرزند «محمدرضا بالی لاشک» درباره نحوه فوت پدرش + عکس

خبرگزاری ایرنا نوشت: طرح دروغین کشته‌سازی رسانه‌های معاند این بار با شایعه کشته شدن «محمدرضا بالی لاشک» در اعتراضات اخیر شهرستان نوشهر ادامه یافت که فرزند این مرحوم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پدرم بر اثر بیماری زمینه‌ای و بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت و فوت او هیج ارتباطی با اعتراضات اخیر ندارد.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه فرزند این مرحوم که جمعه شب نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی نوشهر ارسال شد، آمده است: آنچه رسانه‌های بیگانه مبنی بر جرح و ضرب پدرم محمدرضا بالی لاشک توسط نیروی انتظامی و امنیتی اعلام کردند، به کلی رد می شود.

این بیانیه افزوده است: مردم شریف ایران اسلامی، متاسفانه مجدد شاهد آن هستیم که رسانه‌های بیگانه و بنگاه‌های وابسته به نظام سلطه با انتشار اعلان کذب ناردست فوت پدرم سعی در تشویش اذهان عمومی و حریجه دار نمودن عواطف و احساسات جامعه نمودند.

در این بیانیه آمده است: پدرم یک شهروند عادی و علاقه‌مند به کشور و نظام اسلامی بود و هیچ‌گونه نقشی در اعتراضات اخیر در نوشهر نداشته است.

علی اکبر بالی لاشک فرزند مرحوم محمدرضا بالی لاشک در این بیانیه ضمن تاکید بر هوشیاری در شرایط کنونی، اقشار ملت ایران اسلامی را به وحدت و همدلی دعوت کرد و اعتلای کشور عزیزمان را خواستار شد.

بیانیه فرزند محمدرضا بالی لاشک

 

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57421

ارسال نظر