علم الهدی: به جای رد شدن از یک استوری به استوری دیگر، عرصه را تشخیص دهید

علم الهدی گفت: جهاد تبیین به معنای درگیرشدن و تقابل نیست بلکه یعنی با همان تلفن همراهی که در دست دارید، به جای رد شدن از یک استوری به استوری دیگر، عرصه را تشخیص دهید و تبیین کنید.

علم الهدی: به جای رد شدن از یک استوری به استوری دیگر، عرصه را تشخیص دهید

آیت الله علم‌الهدی روز گذشته در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه گفت:  ما شیعه صدیقه اطهر و فدایی زینب کبری (س) هستیم. فاطمیه از این هفته آغاز می‌شود و تا حدود یک ماه ادامه خواهد داشت. در این مدت که مردم ما سیاه می‌پوشند و اشک می‌ریزند، آیا نباید با عمل به جهاد تبیین، به سیره زهرای مرضیه بیش از پیش اتصال پیدا کنیم؟ این جهاد تبیین هم به معنای درگیرشدن و تقابل نیست بلکه یعنی با همان تلفن همراهی که در دست دارید، به جای رد شدن از یک استوری به استوری دیگر، عرصه را تشخیص دهید و تبیین کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: درست است که فضای مجازی در دست دشمن است، اما اگر همه جوانان ما امروز با الگوگیری از زهرا و زینب (س) به میدان بیایند و رسانه باشند، دشمن در زمینی که خود طراحی کرده زمین‎ گیر خواهد شد. این آمریکا که سردمدار دنیای استکبار و دنیای الحاد و در نقطه کانونی جبهه دشمن ما قرار دارد، بازهم می‌تواند خوار و ذلیل شود؛ به شرط اینکه در عرصه سوم شناخت یعنی شناسایی وظیفه و تکلیف هم مردم ما بابصیرت عمل کنند.

متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

 

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57418

ارسال نظر