حجم ویدیو: 641.23K | مدت زمان : 00:00:05

حواشی جالب سفر رئیسی به کردستان | از سلفی در بازار تا دیدار با علمای اهل سنت و شیعه + تصاویر و فیلم

رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کردستان به طور سرزده از بازار سنندج بازدید کرد. تصاویری از حواشی حضور رئیسی در بازار سنندج و سلفی گرفتن سنندجی‌ها با رئیس‌جمهور منتشر شده است.

سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور در سفر به استان کردستان، اظهار کرد: بهره‌برداری از طرح آبرسانی به سنندج پس از هشت سال انتظار مردم، امروز با تلاش و پیگیری وزارت نیرو، استاندار کردستان و سایر مسئولان، به نتیجه رسیده و خرسندیم که مردم ما در سنندج از آب گوارا بهره‌مند می‌شوند.

او بهره‌برداری از ریل قطار و فرودگاه  سقز را که رفت و آمد و حمل و نقل را تسهیل می‌کند، از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار استان کردستان ذکر کرد و افزود: کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید، به جز موارد ضروری در دستور کار دولت نیست، بلکه اولویت با تکمیل پروژه‌های قدیمی که باعث رنج مردم شده‌اند، است.

بیشتر بخوانید: اقتدای رئیسی به علمای اهل سنت کردستان هنگام خواندن نماز + عکس

سفر ابراهیم رئیسی به سنندج

سفر ابراهیم رئیسی به سنندج

رییس جمهور با بیان اینکه سفرهای خور را به استان کردستان تا پایان و رفع مشکلات این استان ادامه خوهم داد، عنوان کرد: تحقق این مهم نیازمند انجام اقدامات مجاهدانه با کمترین زمان در استان است.

سفر ابراهیم رئیسی به سنندج

سفر ابراهیم رئیسی به سنندج

وی طرح آبرسانی به سنندج را نمونه بارز اقدام مجاهدانه ذکر کرد و افزود: معتقدیم که با این مدل می‌توان در سراسر کشور کارها را سریع‌تر به نتیجه رساند، چرا که مردم چشم انتظار هستند.

سفر ابراهیم رئیسی به سنندج

حضور سرزده رئیسی در بازار سنندج

سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز از بازار سنندج به طور سرزده بازدید کرد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور بعدازظهر امروز در جریان سفر به استان کردستان به طور سرزده از بازار سنندج بازدید کرد و با کسبه بازار به گفت‌وگو پرداخت.

سفر ابراهیم رئیسی به سنندج

رئیسی پیش از این با جمعی از علمای اهل سنت و شیعه استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس‌جمهور با حضور در بازار سنندج با مردم سلفی گرفت. تصاویری از حواشی حضور رئیسی در بازار سنندج و سلفی گرفتن سنندجی‌ها با رئیس‌جمهور را می‌توانید در ادامه بینید./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57216

ارسال نظر