خبر خوب | آزادی سه چهره مشهور از زندان

بر اساس اخبار منتشر شده حسین رونقی فعال سیاسی ، «نوید افقه»، نوازنده برجسته ایرانی و وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال با قید وثیقه آزاد شدند.

خبر خوب | آزادی سه چهره مشهور از زندان

بر اساس اخبار منتشر شده حسین رونقی فعال سیاسی ، «نوید افقه»، نوازنده برجسته ایرانی و وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال با قید وثیقه آزاد شدند.

ظهر امروز بود که دستورالعمل محسنی اژه‌ای در پی پیروزی شورانگیز و بازی غیرتمندانه ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان و شعف و شادمانی پدید آمده در سراسر ایران اسلامی خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی صادر شد.

در دستور رئیس دستگاه قضا خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی آمده بود: نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا می‌باشند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.

ساعاتی پس از صدور این دستور، حسین رونقی یکی از افرادی که اخیراً بازداشت شده بود با تبدیل قرار بازداشت موقت و سپردن وثیقه از زندان آزاد شد.

گفتنی است، در دستور رئیس دستگاه قضا تصریح شده بدیهی است کسانی که در قضایای اخیر مرتکب جنایت شده و مدافعان امنیت مردم را شهید و مجروح کردند و اموال مردم را به آتش کشیدند و قرآن را سوزاندند، قابل اغماض و بخشش نیستند و برای عناصر و مسببان اصلی اغتشاشات اخیر، هیچ جای ارفاق وجود ندارد.

وریا غفوری

وریا غفوری آزاد شد

وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال و بازیکن فعلی تیم فولاد که روز پنجشنبه پس از پایان تمرین تیم خوزستانی دستگیر شده بود، با قید وثیقه آزاد شد.با این حال خبرگزاری ایرنا نوشت:برخلاف خبر برخی رسانه‌ها وریا غفوری تاکنون آزاد نشده است. پیگیری‌های از منابع آگاه از احتمال آزادی غفوری در روز یکشنبه پس طی مراحل قضایی و اداری حکایت دارد.

حسین رونقی

 حسین رونقی آزاد شد

به گزارش عرشه آنلاین اکانت توئیتری حسن رونقی برادر حسین رونقی نوشته است :حسین امشب آزاد شد تا تحت درمان قرار گیرد. با تشکر از همراهی و همصدایی هموطنان عزیزم که صدای ما بودند

نوید افقه

نوید افقه آزاد شد

نوید افقه  نوازنده برجسته تنبک آزاد شده است.در اطلاعیه خانه موسیقی درباره آخرین وضعیت موزیسین‌ها بازداشت شده در حوادث اخیر کشور، نام نوید افقه در لیست بازداشتی‌ها ذکر شده بود.افقه با هنرمندان سرشناس از جمله کیهان کلهر، بهداد بابایی، علی قمصری، حسام اینانلو و… همکاری کرده است.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56200

ارسال نظر