میرتاج الدینی: در دو ماه گذشته در تبریز هیچ فردی به جز یک بسیجی جان خود را از دست نداده

رئیس مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور در مجلس گفت: خوشبختانه در طول دو ماه گذشته و در جریان ناآرامی‌ها، هیچ فردی به غیر از بسیجی مدافع امنیت شهید «حسین اجاقی» جان خود را از دست نداده که خوشبختانه امروز خبر دادند که ضارب و قاتل این شهید نیز دستگیر شد.

میرتاج الدینی: در دو ماه گذشته در تبریز هیچ فردی به جز یک بسیجی جان خود را از دست نداده

فارس نوشت: رئیس مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور در مجلس گفت: همه دشمنان جمع شده‌اند تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند ولی غافل از این هستند که کار به جایی نخواهند برد. دشمنان بدانند ایرانی که امنیت سوریه، یمن، عراق و کشورهای دیگر منطقه را تامین می‌کند، خیابان‌هایش را به دست اغتشاشگران نخواهد داد و قطعاً این وضعیت را کنترل کرده و اغتشاشگران را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» در اختتامیّۀ نمایشگاه منطقه‌ای آثار تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر استان‌های غرب کشور که بعد از ظهر امروز، شنبه در سالن خاقانی خانۀ فرهنگ تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در دل جشنواره آثار تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر که امروز شاهد اختتامیّۀ آن هستیم، دو هنر باهم آمیخته شده است؛ هنر شهادت که بالاتر از آن هنری نیست و هنر تجسّمی که با هدف نشان دادن زیبایی‌هاست.

وی افزود: در بیان والا بودن جایگاه شهادت، همین بس که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «شهادت هنر مردان خداست» و مقام معظم رهبری در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کردند که «پاداشی بالاتر از شهادت در برابر مجاهدت‌های او نبود.»

رئیس مجمع نمایندگان شمال‌غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار گرفته‌ایم که بیش از همه به شهدا نیازمندیم، گفت: در شرایطی که همۀ جهان کفر با همۀ وجود آمده‌اند تا آرمان‌ها و اهداف شهدا و همه دستاوردهای ۴۳ سالۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرند، بایستی شهدا را بار دیگر دعوت کنیم تا به یاری‌مان بشتابند.

میرتاج الدینی با بیان اینکه دشمنان، فتنه بزرگی را آغاز و جنگ ترکیبی شناختی را در کشورمان پیاده کرده‌اند، ادامه داد: به رغم عظمت این فتنه، دشمنان نخواهند توانست کاری به پیش ببرند چون طی چهار دهه گذشته بارها شاهد فتنه‌انگیزی‌های مشابهی بوده‌ایم.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ابزار این جنگِ شناختیِ دشمن، دروغ پردازی در رسانه‌ها و تحریف واقعیت‌هاست و متاسفانه عده‌ای که چشمشان را به واقعیت‌ها بسته و دلشان را روی شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی معاند باز کرده‌اند، از این دروغ‌ها و تحریف‌ها تاثیر می‌پذیرند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه دشمن مترصد است از هر فرصتی سوءاستفاده کرده و اهدافش را پیش ببرد، افزود: یکی از شگردهای دشمنان، کشته‌سازی است که اخیراً این شگرد را در تبریز هم پیاده کردند اما پدر این دانشجو به صراحت گفتند که مرگ دخترشان ربطی به اغتشاشات ندارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در طول دو ماه گذشته و در جریان ناآرامی‌ها، هیچ فردی به غیر از بسیجی مدافع امنیت شهید «حسین اجاقی» جان خود را از دست نداده که خوشبختانه امروز خبر دادند که ضارب و قاتل این شهید نیز دستگیر شد.

رئیس مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور در مجلس متذکر شد: همه دشمنان جمع شده‌اند تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند ولی غافل از این هستند که کار به جایی نخواهند برد. دشمنان بدانند ایرانی که امنیت سوریه، یمن، عراق و کشورهای دیگر منطقه را تامین می‌کند، خیابان هایش را به دست اغتشاشگران نخواهد داد و قطعاً این وضعیت را کنترل کرده و اغتشاشگران را بسزای اعمالشان خواهد رساند.

وی نقش معرفی اندیشه‌های شهدا در مقابله با این جنگ ترکیبی شناختی را مهم توصیف و خاطرنشان کرد: اگر این اندیشه‌ها و حتی شخصیت شهدای والامقام با زبان هنر معرفی شوند، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

در این مراسم ۲۰ هنرمند به عنوان برترین‌های نمایشگاه آثار تجسمی شاهد و ایثارگرِ مناطق غرب و شمال‌غرب کشور در چهار رشتۀ خوشنویسی، نقاشی خط، عکاسی و نقاشی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در نمایشگاه منطقه‌ای آثار تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر که از روز شنبۀ هفته گذشته تا امروز(شنبه) دایر بود، ۱۰۰ اثر از ۶۰ هنرمند شاهد و ایثارگر غرب و شمال‌غرب کشور شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، اردبیل و زنجان در رشته‌های خوشنویسی، عکاسی، نقاشی و نقاشی خط در معرض دید عموم گذاشته شده بود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54689

ارسال نظر