جانشین فرمانده انتظامی به بازار تهران رفت

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان این مطلب که اقدام آشوبگران برای عده ای آثار روانی منفی داشته و در کسب وکارها خلل وارد شده است، افزود: مجموعه فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب به کسب وکار مردم صدمه ای وارد کنند و از روز گذشته نیروهای پلیس وبسیج برای تامین امنیت در کنارمردم قرار دارند..

جانشین فرمانده انتظامی به بازار تهران رفت

سخنان جانشین فرمانده انتظامی کشور در جمع بازاریان تهران در «سرکلانتری هفتم»

 

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان این مطلب که پلیس در راستای برقراری امنیت مردم و کسب و کار ها با هیچ کسی مماشات نمی‌کند گفت: پلیس بر خود وظیفه و تکلیف می‌داند که با کسانی که هنجار ها را زیر پا بگذارند برخورد قاطع کند.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز در جمع کسبه و بازاریان تهران حضور پیدا کرد و در بازدید میدانی و گفت وگو با کسبه و بازاریان اعلام کرد اجازه نخواهیم داد که به کسب وکار مردم خلل وارد شود.

بر پایه این گزارش، سردار قاسم رضایی در دیدار مسوولان، روسای اتحادیه ها و هیات امنای بازار تهران که در سرکلانتری هفتم تهران بزرگ انجام شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت، اظهار داشت: برای فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه ای عزیز آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی روزافزون داریم.

وی در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از مسوولان بازار تهران در خنثی سازی توطئه های دشمنان دربه آشوب کشیدن بازار و لطمه به کسب وکار مردم، اظهار داشت:گزارشی روز گذشته دریافت شد مبنی بر اینکه عده از آشوبگران به دنبال نا امن کردن فضای کسب وکار مردم بودند که خوشبختانه با اقدامات مناسب اطلاعاتی تعدادی از آنها دستگیر شده اند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه این اقدام آشوبگران برای عده ای آثار روانی منفی داشته و در کسب وکارها خلل وارد شده است، افزود: مجموعه فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب به کسب وکار مردم صدمه ای وارد کنند و از روز گذشته نیروهای پلیس وبسیج برای تامین امنیت در کنارمردم قرار دارند.

سردار رضایی اشاره ای به گفت وگو با نیروهای مستقر در میدان کرد و گفت: کارکنان انتظامی از اینکه برای تامین امنیت کسب وکار مردم مشغول خدمت بودند به هیچ عنوان احساس خستگی و خمودگی نداشتند و به راحتی از چهره های شاداب آنان در میدان می توان این برداشت را داشت و در میان نیروهای بسیج نیز افرادی بودند که کسب وکار خود را رها کرده بودند و عده ای نیز دانشجو بودند که برای تامین امنیت مردم جانانه اعلام می کردند که تا پای جان خواهیم ایستاد که قابل تقدیر است.

وی در ادامه با بیان اینکه مجموعه انتظامی تکیه گاه تولید کنندگان، تجار، کارگران وهمه مردم کشور است افزود: باید تدابیری اندیشیده شود افرادی که به صورت ندانسته وارد میدان آشوب می شوند توجیه شوند وهمه باید بدانند که حضور پلیس صرفا برای تامین امنیت مردم و کسب وکار بازاریان است که قطعا رونق بازار بستری آرام و امن نیاز دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به لزوم تقویت اشراف اطلاعاتی با همکاری هیات امنای بازار و مسوولان اتحادیه ها و... خاطرنشان کرد: ما به عنوان مجموعه انتظامی به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم فروشنده، بازاری، تاجر و...احساس نا امنی کنند و به عنوان متولیان امنیت در کنار مردم و درخدمت مردم خواهیم بود.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: هدف از این نشست و دیدار اعلام این موضوع بود که ما از مردم و در کنار مردم و برای مردم هستیم و امیدواریم در آینده نیز نشست هایی با هدف ایجاد احساس امنیت در کسب وکار مردم داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه بازار باید پویایی ونشاط داشته باشد خاطرنشان کرد: مجموعه فراجا را تکیه گاه خود بدانید واین سازمان در راستای برقراری امنیت مردم و کسب وکارها با هیچ کسی مماشات نخواهد کرد و برخود وظیفه وتکلیف می داند که با کسانی که بخواهند هنجارها را زیر پا بگذارند برخورد قاطع کند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54216

ارسال نظر