امام جمعه زاهدان: برخی از فرصت ویژه حضور نمایندگان رهبری در سیستان و بلوچستان استفاده نکردند

وحدت در استان ما حاکم است و در چنین شرایطی دشمنان مردم شریف استان، ایران و انقلاب اسلامی در پی ایجاد خلل در این وحدت هستند.

امام جمعه زاهدان: برخی از فرصت ویژه حضور نمایندگان رهبری در سیستان و بلوچستان استفاده نکردند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در اعزام هیئتی ویژه به استان گفت: برخی در استان بداخلاقی کرده و از این فرصت استفاده نکردند و به عبارتی فرصت‌سوزی کردند.

آیت‌الله مصطفی محامی پیش از ظهر امروز در نشستی که با حضور حجت‌الاسلام‌ حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام‌ مهدوی مهر و حجت‌الاسلام لطفیان به عنوان هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان و جمعی از بزرگان، سران طوایف، ریش‌سفیدان، علمای شیعه و سنی و نخبگان برگزار شد، اظهار داشت: وحدت در استان ما حاکم است و در چنین شرایطی دشمنان مردم شریف استان، ایران و انقلاب اسلامی در پی ایجاد خلل در این وحدت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن از دشمنی دست برنمی‌دارد و دیدن قوت و پیشرفت امت او را ناراحت می‌کند بنابراین به دنبال آسیب زدن هستند اما مهم است ما هوشیار باشیم و بهانه دست دشمن ندهیم.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی در استان رخ داد که از همان ابتدا بر برسی عقلانی، جامع، منصفانه و دقیق حوادث تأکید داشتیم و بر اساس این بررسی‌ها برخورد با خاطی از هر طرف و احقاق حق همه اطراف قضایا را دنبال کرده‌ایم.

آیت‌الله محامی افزود: این براساس همان عقل، انصاف و منطق زمامداری اسلامی است و مورد توجه رهبر انقلاب بوده که در این راستا زمانی که گزارش به آقا رسید موضوع را دنبال کردند و بنده نیز گزارش جامع حوادث را به ایشان دادم و پیشنهاداتی داشتم که به شورای عالی امنیت ملی ارجاع داده شد و در این مسیر مطالبات بنده خیلی بیشتر از مطالبات خود مردم بود که به تأیید رسید و بخشی اجرا شد و برای اجرای برخی دیگر نیز باید پیگیر باشیم.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: در ادامه نیز تدبیر قابل تقدیر و حکیمانه ایشان را در اعزام هیئتی جهت ابلاغ سلام ایشان به مردم سیستان و بلوچستان شاهد هستیم که فرصتی برای مردن استان است تا حرف مردم را شنیده و مطالب را به ایشان برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: برخی در استان بداخلاقی کرده و از این فرصت استفاده نکردند و به عبارتی فرصت‌سوزی کردند. رهبر معظم انقلاب تأکید داشته‌اند اعضای هیئت اعزامی پای حرف دل مردم بنشیند و امیدواریم حضور این هیئت برای استان ما مایه خیر و برکت باشد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54212

ارسال نظر