عصبانیت کیهان از رفتارهای اپوزیسیون در هفته های اخیر؛ سیرک بود!

روزنامه کیهان نوشت: همه مردم در همه جهان مشکل دارند و مردم ایران از این قاعده مستثنی نیستند.

عصبانیت کیهان از رفتارهای اپوزیسیون در هفته های اخیر؛ سیرک بود!

روزنامه کیهان نوشت: مردم ایران در هفته‌های اخیر سکانس‌های جدیدی از «سیرک اپوزیسیون» را نظاره‌گر بودند. از دیدار مضحک رئیس‌جمهور فرانسه با پادوهای بدنام تا کشته‌‌سازی جعلی رسانه‌های معاند و افرادی که در روزهای بعد، زنده مقابل دوربین سخن گفتند.

روزنامه کیهان در سرمقاله امروزش عصبانیت خود از دیدار اخیر مکرون را نشان داده و آن را «سیرک اپوزیسیون» خوانده است.

کیهان نوشت: مردم ایران در هفته‌های اخیر سکانس‌های جدیدی از «سیرک اپوزیسیون» را نظاره‌گر بودند. از دیدار مضحک رئیس‌جمهور فرانسه با پادوهای بدنام و دست‌چندم جریان ضدانقلاب تا به جانِ هم افتادن بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال سعودی و از حضور آفریقایی‌ها و پناهندگان اوکراینی در تجمع مضحک برلین تا کشته‌‌سازی جعلی رسانه‌های معاند و افرادی که در روزهای بعد، زنده مقابل دوربین سخن گفتند.

کیهان در بخش دیگری از این مطلب با طرح این سوال‌ که «آیا شهروندان در اروپا و آمریکا در رفاه کامل به سر برده و از خوشی زیاد، گیج شده‌اند؟!» نوشته است: از هر چهار اروپایی یک نفر وضعیت مالی خود را متزلزل دانسته و بیش از نیمی از اروپایی‌ها نیز پیش‌بینی می‌کنند که اوضاع مالی‌شان در ماه‌های آتی بدتر شود.

نویسنده کیهان در ادامه تاکید کرده است: اینها را نگفتیم که بگوییم همه چیز در ایران گل و بلبل است و هیچ مشکلی وجود ندارد؛ بلکه غرض این بود که بگوییم همه مردم در اقصی نقاط جهان و از جمله مردم در اروپا و آمریکا با مشکلات ریز و درشت دست به‌گریبان هستند. مردم عزیز ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53597

ارسال نظر