توضیحات قوه قضاییه درباره علت خودکشی «یلدا آقافضلی» بعد از آزادی

مرکز رسانه قوه قضاییه درباره علت درگذشت «یلدا آقافضلی» توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات قوه قضاییه درباره علت خودکشی «یلدا آقافضلی» بعد از آزادی

مرکز رسانه قوه قضائیه نوشت: طی روزهای گذشته در رسانه‌های معاند خبرهایی مبنی بر خودکشی دختری ۱۹ ساله به نام «یلدا آقافضلی» منتشر شد.

این رسانه‌ها مرگ یلدا آقافضلی را به حوادث اخیر ارتباط داده و عنوان کرده‌اند این دختر در تاریخ ۲۰ آبان ماه به علت فشار روانی ناشی از بازداشت اقدام به خودکشی کرده است.

بیشتر بخوانید: واکنش بازیگر ایرانی به خودکشی یلدا آقافضلی + عکس

بیشتر بخوانید: واکنش نماینده سابق مجلس به خودکشی دختر جوان پس از آزادی | چرا معترضان پس از آزادی خودکشی می‌کنند؟

بررسی به عمل آمده نشان می‌دهد که خانواده یلدا آقافضلی در ساعت حدود ۳ بامداد روز ۲۰ آبان ماه متوجه جان باختن او می‌شوند و با  کلانتری و اورژانس تماس می‌گیرند و موضوع را اطلاع می‌دهند.

با حضور اورژانس جسد متوفی برای بررسی علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

طبق اعلام پزشکی قانونی در معاینات به عمل آمده از جسد هیچ‌گونه آثار کبودی و ضرب و شتم و شکستگی روی بدن متوفی مشاهده نشده است.

پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش‌ سم شناسی اخذ کرده که نتایج آزمایش سم‌شناسی نشان می‌دهد یلدا آقافضلی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، اُوِردوز کرده و از دنیا رفته است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران: خودکشی یلدا آقافضلی منتفی است

خبرگزاری مهر به نقل از قوه قضاییه نوشت: تحقیقات به عمل آمده قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست.

طبق اعلام پزشکی قانونی در معاینات به عمل آمده از جسد هیچ گونه آثار کبودی و ضرب و شتم و شکستگی روی بدن متوفی مشاهده نگردیده است.

پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش سم شناسی اخذ نموده که نتایج آزمایش سم شناسی نشان می‌دهد یلدا آقافضلی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اُوِردوز کرده و از دنیا رفته است.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران در رابطه با فوت یلدا آقافضلی گفت: تحقیقات به عمل آمده قضائی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست و این فرد به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر از نوع شیشه جان خود را از دست داده است.

منبع: میزان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53502

ارسال نظر