«رستم قاسمی» استعفا کرد؟

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی استعفای خود را تقدیم سید ابراهیم رییسی کرده و منتظر تأیید رییس‌جمهور و رفتن از وزارتخانه مذکور است.

«رستم قاسمی» استعفا کرد؟

یک نماینده مجلس از استعفای رستم قاسمی خبر داد.

به گزارش دیده‌بان این نماینده مجلس تأکید کرد: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی استعفای خود را تقدیم سید ابراهیم رییسی کرده و منتظر تأیید رییس‌جمهور و رفتن از وزارتخانه مذکور است.

گفتنی است؛ در هفته‌های اخیر و پس از انتشار چند عکس از زندگی خصوصی رستم قاسمی موجی از انتقادات از وی آغاز شد. البته پیش از این نیز بسیاری از منتقدین وزارت راه و شهرسازی معتقد بودند که قاسمی نتوانسته تا کنون وعده ساخت یک میلیون مسکن در هر سال را برای دولت سیزدهم عملی کند.

تکذیب استعفای رستم قاسمی

ایسنا نوشت: خبر استعفای رستم قاسمی که از عصر امروز در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، از سوی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد.

در حالی که در ساعات گذشته اخباری مبنی‌بر استعفای رستم قاسمی در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، وحید قربانی سرپرست روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد این خبر صحت ندارد و موضوع استعفا تکذیب می‌شود.

قربانی همچنین خاطرنشان کرد برنامه‌های مجموعه وزارتخانه به قوت خود باقی است.

پیش از این اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرده بود که استعفای وزیر راه و شهرسازی در جایی به طور رسمی وصول نشده است.

منبع: اعتماد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53247

ارسال نظر