دفاع معاون اول رییس جمهور از بسیجی ها

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ضمن عیادت از بسیجیانی که در جریان ناآرامی‌ها و آشوب‌های اخیر مصدوم شده‌اند، ایثارگری آنان در صیانت از امنیت مردم را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

دفاع معاون اول رییس جمهور از بسیجی ها

سید محمد حسینی در دیدار با جمعی از بسیجیان گردان امام علی(ع) منطقه ۱۸ که در حوادث اخیر توسط اغتشاشگران مجروح شده‌اند، با ابلاغ سلام گرم رئیس‌جمهور اظهار داشت: در حوادث اخیر تدبیر مسئولین این بوده که نهایت خویشتنداری و مدارا انجام شود تا صف اغتشاشگران از کسانی که دچار هیجان شده‌اند، جدا شود.

وی افزود: اغتشاشگران اما در مقابل خویشتنداری حافظان امنیت، خشونت حداکثری را در پیش گرفتند و تعداد زیادی از نیروهای انتظامی و بسیجیان مجروح و عده‌ای نیز شهید شدند.

معاون رئیس‌جمهور با تجلیل از روحیه رشادت و فداکاری بسیجیان در دوران دفاع مقدس و تمامی حوادث و فتنه‌های دشمنان در مقاطع مختلف تأکید کرد: بسیجیان عزیز با حضور به‌موقع در صحنه، نقش مهمی در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان و صیانت از امنیت مردم داشتند و همواره جان خود را به خطر انداختند تا به مردم آسیب نرسد.

حسینی تصریح کرد: نیروهای نظامی و بسیجیان غیور  در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور فعال و تأثیرگذاری دارند و هرگز اجازه نخواهد داد اغتشاشگران بر اساس نقشه دشمنان ملت ایران بتوانند کوچک‌ترین خدشه‌ای در امنیت جامعه و آسایش روانی مردم ایجاد کنند.

در این دیدار بسیجیان گردان امام علی علیه‌السلام ضمن معرفی خود که عمدتاً از طبقه کارگر و دارای شغل آزاد بودند، نحوه مجروح شدنشان را بیان و بر عزم بسیجیان در دفاع از امنیت مردم و مقابله به اغتشاشگران تأکید کردند.

جواد قربانی فرمانده گردان امام علی (ع) منطقه ۱۸ نیز در سخنانی اظهار داشت: بسیجیان این منطقه از روحیه ایمان و شجاعت مثال زدنی برخوردارند و در همه حوادث کنار مردم بوده و از آنان حمایت و پشتیبانی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند کسی به آرامش خاطر و امنیت مردم آسیب بزند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52836

ارسال نظر