حمله روزنامه همشهری به اساتید و دانشجویان معترض؛ سنخیتی با جایگاهی که در آن هستند، ندارند!

روزنامه همشهری نوشت: باید اعتراف کرد در میان ده‌ها هزار استادی که تاکنون در کشور تربیت شده و برای ارتقای علمی کشور و رشد اخلاقی جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند، کم نیستند کسانی که عمل و رفتار آنها سنخیتی با جایگاهی که سکان آن را در اختیار دارند، ندارد.

حمله روزنامه همشهری به اساتید و دانشجویان معترض؛ سنخیتی با جایگاهی که در آن هستند، ندارند!

روزنامه همشهری در مطلبی به دانشجویان و اساتید دانشگاه که در اعتراضات شرکت داشتند، حمله کرده است.

به گزارش همشهری، وجه ممیزه دانشجوی آن روز (دوران جنگ) با دانشجویانی که بیش از یک ماه است دانشگاه‌ها را محل رفتارهای ساختارشکنانه و ناسزاگویی کرده بودند، دراین است که ادبیات جوانانی که جنگ را تجربه کرده، کلاس درس را محلی برای دانش و کارگاه‌های فنی را برای طراحی تسلیحات و تجهیزات مورد نیاز دفاع‌مقدس می‌دانستند متفاوت از کسانی بود که به بهانه اعتراض به مقوله‌ای، رکیک‌ترین فحش‌ها را بر زبان جاری کرده و نماد همجنس‌بازی را معرف شخصیت خود معرفی می‌کردند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: باید اعتراف کرد در میان ده‌ها هزار استادی که تاکنون در کشور تربیت شده و برای ارتقای علمی کشور و رشد اخلاقی جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند، کم نیستند کسانی که عمل و رفتار آنها سنخیتی با جایگاهی که سکان آن را در اختیار دارند، ندارد. استادی که از همان ترم اول ذهن دانشجو را مشوش می‌کند و به‌جای امید دادن و تشویق و ترغیب دانشجو به تحصیل و خدمت در کشور، مکرر به گوش او می‌خواند شما دراین کشور به جایی نمی‌رسید کجا می‌تواند هم‌تراز استادی باشد که دیروز پابه‌پای دانشجوی شهید خود در کارگاه طراحی تجهیزات و تسلیحات جنگ خدمت می‌کرد.

روزنامه وابسته به شهرداری تهران در پایان هشدار  داده است: اگر قرار باشد چنین محیط‌هایی آلوده به برخی کج‌رفتاری‌ها و کج‌فهمی‌ها باشد و تراوش آن به‌جای علم و تزکیه نفس، تولید ادبیات سخیف باشد بی‌آنکه خواسته باشیم حتما این نام‌ها به فراموشی سپرده خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52528

ارسال نظر