طائب: دشمن با پنجمین فتنه خود تلاش کرد تا به ایران فشار بیاورد تا پای میز مذاکره امضا دهد / حجاب نماد عمومی حاکمیت الله است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بدانند که ملت مسلمان و قهرمان ایران پیروز میدان‌ها است. وی یاد آورشد: دشمن می‌دانست که انقلاب از دین قوت می‌گیرد و حجاب نماد عمومی حاکمیت الله است، اما تمام برآورد‌های دشمن نقش برآب شد و شکست خورد.

طائب: دشمن با پنجمین فتنه خود تلاش کرد تا به ایران فشار بیاورد تا پای میز مذاکره امضا دهد / حجاب نماد عمومی حاکمیت الله است

ایرنا نوشت: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بدانند که ملت مسلمان و قهرمان ایران پیروز میدان ها است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب عصر سه شنبه در گردهمایی بانوان فرهیخته البرز افزود: دشمنان فکرمی کردند با فشار اقتصادی و مساله حجاب می توانند اهداف خود را پیش ببرند اما موفق نشدند .

وی بیان داشت: امروز می بینیم که آمریکا و اسراییل خود با مشکلات عدیده ای مواجه هستند؛ بنابراین مقاومت های مردم که هویت های مختلفی مانند انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، مقاومت ،خدمت و پیشرفت را در برداشته موجب شده که بر مشکلات فائق آییم .

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به روایات قرآنی و وجود قوم خاصی به نام حزب الله افزود: جنگ ترکیبی ، جنگ هوشمندانه دشمن امروز تاثیری نداشته و از عملیات روانی دشمن نباید هراسید چراکه پیروزی با ملت ایران است .

وی گفت: اگر حزب الله شدیم غالب هستیم؛ درعرصه سیاست باید به این نکته توجه داشت که یک زمانی ۲ قطب جهانی که باهم رقابت برای سلطه برجهان داشتند اما با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ملت ایران در مقابل استبداد ایستاد ؛ بنابر این با دست خالی هویتی به نام انقلاب اسلامی شکل گرفت که نه سلطه گر و نه سلطه پذیر بلکه زیر پرچم الله است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: هویت انقلاب اسلامی را دشمنان تحمل نکردند بنابراین با کودتا و شورش های منطقه ای جنگ علیه ملت ایران به راه انداختند اما شکست خوردند.

طائب یادآورشد : یک زمانی از نظر تجهیزات نظامی ضعیف بودیم اما در جنگ تحمیلی هویتی به نام دفاع مقدس شکل گرفت که مردم وارد میدان شدند .

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان پس از توطئه های مختلف تحریم های اقتصادی را آغاز کردند و داعش شکل گرفت تا منطقه خاورمیانه به هم بریزد.

وی اضافه کرد: دشمنان در ایجاد مشکلات در منطقه به دنبال آن بودند تا به واسطه تصرف ایران بر کشورهای دیگر مسلط شوند که دراین راستا هویتی به نام مقاومت شکل گرفت .

طائب یادآورشد: پس از همه این نقشه های شوم دشمن با قدرت هوشمند وارد عمل شد اما اکنون با تلاش های بی سابقه در کشور هویتی به نام پیشرفت را به ثبت می رسانیم .

وی با اشاره به مشکلات کسری بودجه در برخی از کشور های منطقه از جمله عربستان به رغم فروش نفت گفت: این کشور به دلیل نداشتن پدافند وابسته است اما می بینیم که امروز ایران اسلامی دارای تجهیزات پیشرفته ای دراین زمینه است .

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: راهبرد جمهوری اسلامی ایران آن است که وابستگی به فروش نفت را کاهش دهد تا این منبع برای نسل های آینده باقی بماند بنابراین به سمت تبدیل نفت به فرآورده های نفتی با ارزش افزوده بیشتر رفتیم که امروز به هویت پیشرفت رسیده ایم .

طائب با اشاره به اینکه تبدیل علم به ثروت نیاز به جراحی دارد ، گفت: اقدامات موثری در بحث هدفمندی یارانه ها صورت گرفت و جراحی اقتصادی یک دوره خونریزی دارد تا به تعادل برسد که دولت انقلابی زیرساخت ها را درست کند .

وی یاد آورشد: جنگ جدید دنیا جنگ آب و غذا است و آمریکا به دنبال کدخدایی در دهکده ارتباطات است بنابراین چالش هایی مانند چین، روسیه و ایران دارد، بنابراین آمریکا چالش اوکراین را برای روسیه ، تایوان را برای چین و بی ثباتی را برای منطقه و ایران در نظر گرفت.

وی با اعلام اینکه دشمن به ایران اسلامی نگاه مقاومت و استقلال را دارد گفت: بنابراین درتلاش است تا برای پیشرفت کشور مانع ایجاد کند .

طائب بیان داشت: برای ممانعت از پیشرفت دشمن حتی تلاش کرد در درون خانه ها نیز درگیری راه بیندازد بنابراین از دانشگاه ها شروع کرد و با ۲ موضوع معیشت و حجاب پیش رفت پس از دانشگاه ها درتلاش بود تا این درگیری ها را به قومیت ها منتقل کند و بعد ازآن به زندانها بکشاند بطوریکه می خواست عراق بی ثبات شود و اربعین شکل نگیرد .

مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن آمد روایتگری دروغ انجام داد و احساسات را تحریک کرد و با پنجمین فتنه خود پس از سالهای ۷۸، ۸۸، ۹۸ و امسال تلاش کرد تا به ایران فشار بیاورد تا پای میز مذاکره امضا دهد.

وی یاد آورشد: دشمن می دانست که انقلاب از دین قوت می گیرد و حجاب نماد عمومی حاکمیت الله است اما تمام برآورد های دشمن نقش برآب شد و شکست خورد .

دراین همایش مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پرسشهای حاضران درخصوص جنگ ترکیبی پاسخ گفت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52266

ارسال نظر