یک مقام مسئول: دانشجو باید به جا و به موقع با صدای رسا راه را از بیراه تبیین کند

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: به گفته شهید بهشتی دانشگاه ‌و دانشجو موذن جامعه است؛ دانشجو باید به جا و به موقع با صدای رسا راه را از بیراه تبیین کند؛ زیرا دانشجو قشر نخبگانی جامعه است.

یک مقام مسئول: دانشجو باید به جا و به موقع با صدای رسا راه را از بیراه تبیین کند

ایرنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی روز دوشنبه در نخستین نشست هم اندیشی تشکل‌های دانشجویی در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری گفت: ما به عنوان رابط بین مردم ‌و دولت وظیفه داریم مطالبات مردم را پیگیری کنیم.

وی افزود: بنابراین رسالت ذاتی ما کسب رضایت مردم است که این ظرفیت و فضا را باید در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به شکل‌های مختلف ایجاد کرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد:  یکی از آنها استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی و دانشجویی است و بر این اساس مجموعه تشکل‌های دانشجویی که برخاسته از دانشگاه هستند به عنوان حلقه میانی مردم ‌و دولت می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

صالحی گفت: معتقدم که تیغ مطالبه‌گری دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی باید براتر، پیگیرتر ‌و جدی‌تر نسبت به دولتی که مدعی رفع مشکلات است، باشد. به گفته شهید بهشتی دانشگاه ‌و دانشجو موذن جامعه است. دانشجو باید به جا و به موقع با صدای رسا راه را از بیراه تبیین کند؛ زیرا دانشجو قشر نخبگانی جامعه است.

وی در این نشست که بیش از ۳ ساعت طول کشید، گفت: تلاش این است تا مطالبات تشکلهای دانشجویی را به انجام برسانیم که آنها زبان و بیان جوانان هستند.

در این نشست نمایندگان بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن های اسلامی دانشجویان برخی از دانشگاه های تهران به بیان وقایع اخیر در کشور و دغدغه ها موجود پرداختند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51929

ارسال نظر