چند روایت از مرگ مشکوک «نسیم صدقی» در ارومیه | قتل نسیم صدقی به دلیل اختلافات خانوادگی بوده است

«نسیم صدقی» دختر ۲۳ ساله اهل شاهین‌دژ است که در محلی خارج از محدوده شهر ارومیه و به‌طرز مشکوکی به قتل رسیده است.

چند روایت از مرگ مشکوک «نسیم صدقی» در ارومیه | قتل نسیم صدقی به دلیل اختلافات خانوادگی بوده است

خبرگزاری تسنیم نوشت: رسانه‌های ضدانقلاب در‌صدد کشته‌سازی در ماجرای حوادث اخیر‌، این بار هم ماجرای مرگ مشکوک «نسیم صدقی» تبدیل به سوژه‌ای برای این رسانه‌ها شده است.

کشته‌سازی و ارتباط دادن فوت افراد مختلف و به‌ویژه بانوان به ماجرای ناآرامی‌های اخیر جزو پرونده روزانه و دائمی ضدانقلاب است که با همراهی رسانه‌های معاند نسبت به اجرایی‌سازی آن اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: قتل زن جوان در ارومیه به ضرب گلوله

نسیم صدقی

پس از گذشت چند روز از ماجرای فوت «فرشته احمدی» در منزل خود در مهاباد و شبهه‌آفرینی در خصوص دلایل مرگ این بانو، بار دیگر استان آذربایجان‌غربی و این بار شهرستان ارومیه مورد توجه آنها بوده و درگذشت دختری به نام «نسیم صدقی» در کانون توجهات قرار گرفته است.

«نسیم صدقی» دختر ۲۳ ساله اهل شاهین‌دژ است که در محلی خارج از محدوده شهر ارومیه و به‌طرز مشکوکی به قتل رسیده است.

پلیس: قتل نسیم صدقی به دلیل اختلافات خانوادگی بوده است

ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: رسانه‌های معاند با نشر اکاذیبی مدعی شدند که دختری به نام «نسیم صدقی» از ارومیه در جریان اعتراضات با گلوله جنگی به قتل رسیده است.

در همین راستا رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دهم آبان جاری فوت مشکوک یک دختر ۲۳ ساله در یک مکان شخصی در خارج از محدوده شهر به اطلاع پلیس رسید که کارآگاهان جنایی فورا به محل اعزام شدند.

سرهنگ صادق شکری افزود: طی بررسی‌ها مشخص شد که این دختر پس از مشاجره‌های لفظی بر سر اختلافات شخصی و خانوادگی، از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله واقع شده و جان باخته است.

وی با بیان اینکه سه نفر مرتبط با این قتل توسط پلیس دستگیر شده‌اند، اضافه کرد: قاتل شناسایی شده، ولی هنوز متواری است و تلاش‌ها برای دستگیری او ادامه دارد.

توضیحات رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از قتل نسیم صدقی

ایسنا نوشت: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: در پی کشف جسد یک زن در باغی واقع در ارومیه، مظنونان پرونده دستگیر شدند.

ناصر عتباتی در رابطه با شایعه کشته شدن فردی به نام نسیم صدقی در ناآرامی‌های اخیر ارومیه بیان کرد: در پی دریافت گزارش فردی، جسد یک خانم با هویت نسیم صدقی محمودجیق فرزند حسن اهل شاهین دژ که ظاهرا به صورت مجردی در ارومیه اقامت داشته در حالیکه گلوله اسلحه شکاری از ناحیه کتف راست و چسبیده به بدن،  شلیک شده بود و اسلحه وینچستر نیز در کنار جسد بود؛ در خانه باغی در روستای اوصالو ارومیه کشف شد.

وی افزود: در بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته مشخص شد یکی از فرزندان صاحب باغ که مظنون پرونده است، ساعت ۷ از مرز سرو و در ساعت ۹ صبح همان روز نیز پدر وی از مرز خارج و مجددا ساعت ۱۰:۳۰ وارد کشور شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: پدر مظنون به همراه برادر دیگرش که جسد را دیده و به پلیس اطلاع داده بود، دستگیر و در حال حاضر تحت نظر هستند.

وی افزود: تحقیقات توسط کارآگاهان جنایی آغاز نتایج حاصله متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51605

ارسال نظر