دادگستری البرز: عده ای قدردان این امنیت پایدار نیستند

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز گفت: عده ای قدردادن این امنیت پایدار نیستند و سعی در برهم زدن امنیت اجتماعی دارند، باید بدانند که دود اینکارها به چشم خودشان می‌رود.

دادگستری البرز: عده ای قدردان این امنیت پایدار نیستند

فارس نوشت: فرید نجف نیا، معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان البرز در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز استان البرز، با اشاره به جمعیت چند صد هزار نفری در کرج، گفت: این حضور پاسخی قاطع به کسانی است که در در مقابل امنیتی که وجود دارد ناسپاسی می‌کنند.

وی افزود: عده ای قدردادن این امنیت پایدار نیستند و سعی در برهم زدن امنیت اجتماعی دارند، باید بدانند که دود اینکارها به چشم خودشان می‌رود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه لازم است طبق قانون رفتار شود، اضافه کرد: قوه قضاییه همانطور که با افراد فریب خورده و آنهایی که در فضای احساسی و هیجانی با رافت اسلامی مماشات می‌کند، با افرادی که با برنامه ریزی و خبیثانه امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: پادوهای معاندین که با عبور از خط قرمزها، حریم‌ها را می‌شکنند باید بدانند که با شدت و قدرت مشمول برخورد قضایی خواهند شد به شکلی که برای دیگران عبرت آموز و پشیمان کننده باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51255

ارسال نظر