فرمانده سپاه: مردم به ۴۴ سال پیش برنمی گردند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: به آمریکایی‌ها گوشزد می‌کنیم که به جای نگران برای بانوان عزتمند ایرانی نگران زنان خود باشید.

فرمانده سپاه: مردم به ۴۴ سال پیش برنمی گردند

تسنیم نوشت: سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی امروز در مراسم تجمع و راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان که در مصلای شهر آبیک برگزار شد، اظهار داشت: دلیل اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها روی اغتشاشات اخیر سرمایه‌گذاری کردند، به این خاطر است که می‌خواهند اقتدار جمهوری اسلامی ایران که جزو قدرت‌های جدید دنیاست را از ما بگیرند.

وی با بیان اینکه جوانان‌ فریب‌خورده و سلطل‌های زباله امروز به بزرگ‌ترین دارایی دشمن برای مقابله با نظام و انقلاب تبدیل شده است، گفت: اطمینان داشته باشید که اگر دشمن ما بیشتر از این قدرت داشت آن را به میدان مبارزه با ملت ایران می‌آورد و امروز دست آنها برای ضربه‌ زدن به ما خالی شده است.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به راهپیمایی پرشور امروز ۱۳ آبان در سراسر کشور اضافه کرد: به میدان آمدن این جمعیت میلیونی بار دیگر اقتدار، اراده و ایمان ما را به رخ همه مستکبران عالم کشید و امروز به دشمنان می‌گوییم که اگر دست از دشمنی‌ها برندارید، از جایی که فکر نمی‌کنید به شما ضربه می‌زنیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه انقلاب اسلامی این کشور را از هیچ به همه‌چیز رسانده است، گفت: آمریکایی‌ها زمانی حتی از صادرات سیم خاردار به کشور ما ممانعت می‌کردند، اما امروز قدرت موشکی و پهپادهای ما خواب را از چشمان آنها گرفته است و به شدت از توان نظامی ما وحشت دارند.

رفیعی آتانی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های پزشکی، نانوفناوری و دانش هسته‌ای افزود: امروز بانوان ما باورهای عمیقی به مبانی دینی و اسلامی دارند و آمریکایی‌ها و غربی‌ها باید بدانند که با جعل شعارهایی مثل زن، زندگی و آزادی نمی‌توانند این بانوان را از ما گرفته و به اردوی خود محلق کنند.

وی با ذکر اینکه مردم ما هرگز از مسیر طی‌کرده خود در ۴۴ سال اخیر برنمی‌گردند، ادامه داد: به آمریکایی‌ها گوشزد می‌کنیم که به جای نگران برای بانوان عزتمند ایرانی نگران زنان خود باشید، چرا که امروز در هر ۷۲ ثانیه به یک زن آمریکایی تعرض می‌شود. ضمن اینکه آمریکایی‌ها ۵۰ میلیون نفر فقیر مطلق و کارتن‌خواب دارند که ابتدا باید نگران آنها باشند.

وی تصریح کرد: همچنان که در ۱۳ آبان ۵۸ لانه جاسوسی را تسخیر کردیم و در دیرالزور و عین‌الاسد آمریکایی‌ها را سر جایشان نشاندیم، همچنان به شکست دادن آمریکایی‌ها و کسب پیروزی‌های بزرگ در مقابل شیطان بزرگ ادامه می‌دهیم و از شهادت هم در این راه استقبال می‌کنیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51254

ارسال نظر