سردار نقدی: ۱۰ کیلو طلا به فردی که اثبات کند کشوری کثیف تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، جایزه می دهم

سردار نقدی گفت: بار‌ها اعلام کرده ام ۱۰کیلو طلا به فردی که اثبات کند کشوری خونخوارتر، کثیف‌تر و ظالم‌تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، جایزه می‌دهم.

سردار نقدی: ۱۰ کیلو طلا به فردی که اثبات کند کشوری کثیف تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، جایزه می دهم

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: ما باید خطای خود مبنی بر حاکمیت فضای مجازی انگلیسی و آمریکایی در کشور را جبران کنیم و مقابل دشمنان و نقشه های شوم آنها هوشیارانه بایستیم.

سردار محمدرضا نقدی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در اصفهان اظهار کرد: امروز کشورهای مستکبر غربی با وقاحت تمام، ملت و نظام ایران را دیکتاتور می نامند در حالیکه خود تا زانو در خون بی‌گناهان دنیا حکومت های خود را بنا کرده اند.

وی ابراز کرد: دیکتاتور، کشورهای مستکبری هستند که در یک لحظه ۱۳۶ هزار نفر را در هیروشیما کشتند و میلیون ها انسان را در فتنه ها و توطئه ها تا به امروز قتل عام کردند ، دیکتاتور سران غربی هستند که با اشغال افغانستان و عراق صدهها مردم را آواره کرده است.

سردار نقدی با بیان اینکه دیکتاتور، رژیم صهیونیست و ایادی آنها در جهان هستند که زندان های ضد بشریت و انسانی را ایجاد کردند و حق کودتا در کشورهای جهان برای خود قائل هستند، ابراز کرد: من بارها اعلام کرده ام ۱۰کیلو طلا به فردی که اثبات کند کشوری خونخوارتر، کثیف تر و ظالم تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد، جایزه می دهم .

وی افزود: بمباران موشک ها، اغتشاشات،آشوب ها، فتنه های رسانه ای تنها بخشی از خباثت های حاکمیت دیکتاتور آمریکایی در جهان علیه دولت ها و ملت ها است، مردم ایران از خباثت ها و خصومت های دشمنان مستکبر هراسی ندارند و پیرو مکتب هیهات مناالذله است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: طبق آمار رسمی خبرگزاری های آمریکایی، سالانه بیش از چهار هزار نفر در زندان های امریکا کشته می شوند و امروز آنها با وقاحت تمام، نظام ایران را متهم به ظلم و ستم می کنند،چرا دنیای غرب برای کشته شدن حداقل ۵۰خانم سالانه در خیابان های امریکا عزا نمی گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز واقعیت ها با شعبده بازی رسانه ای دنیای غرب وارونه جلوه‌گر می شود؛ رسانه های آمریکا ناکامی های بزرگ غرب را مخفی و در مقابل، تلخی های اندک ایران را بزرگ و جهانی جلوه می دهند و نظام را متهم به ناکارآمدی می کنند .

سردار نقدی در ادامه به برخی از جنایت های وحشی آمریکا و کشورهای مستکبر غربی در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: سازمان های به اصطلاح حقوق بشری دنیا در برابر اقدامات آنها خاموش و ساکت هستند.

وی تاکید کرد: ما باید خطای خود مبنی بر حاکمیت فضای مجازی انگلیسی و آمریکایی در کشور را جبران کنیم و مقابل دشمنان و نقشه های شوم آنها هوشیارانه بایستیم.

تا زمان حضور آمریکاییان و صهیونیست ها منطقه آرامش نخواهد دید

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران یادآورشد: ملت و نظام ایران در طول چهل وچهار سال گذشته به این نتیجه رسیده است که مستکبرین همیشه سدی مقابل پیشرفت ها و رشدهای نظام ایران و انقلاب بوده اند.

وی پاکسازی منطقه خاورمیانه از آمریکا و رژیم صهیونیست را تنها نسخه شفابخش دانست و گفت: منطقه تا زمانی که پایگاه های آمریکایی و رژیم صهیونیستی در آن هستند، روی آرامش را نخواهد دید.

سردار نقدی عنوان کرد: امروز روز نقش آفرینی دهه هشتادی ها است همانگونه که دهه چهلی ها انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، راه نیمه تمام حاج قاسم سلیمانی بر زمین مانده و نوجوانان دهه هشتادی باید آن را تکمیل کنند.

وی ابراز کرد: نقطه قوت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی داشتن حکیم ترین پاک ترین باصلابت ترین رهبر دنیا است و این کمر دشمنان را شکسته است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51201

ارسال نظر