ماجرای تذکر دولت به انسیه خزعلی

سخنگوی دولت گفت: در خصوص حضور فرزند معاون رئیس جمهور تذکر دادیم و به ایران برگشتند و در حال حاضر در داخل کشور هستند.

ماجرای تذکر دولت به انسیه خزعلی

جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) و جلسه پرسش و پاسخ با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت دیشب در هیئت ثارالله زنجان با حضور پرشور جوانان و نوجوانان زنجانی برگزار شد. حاج مهدی رسولی هم در این برنامه به مولودی‌خوانی پرداخت.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در این برنامه ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: زنجانی‌ها در حوادث اخیر خوش درخشیدند و بنده از ملت انقلابی زنجان تشکر می‌کنم.

سخنگوی دولت: نباید سانسور کنیم که مردم ناراضی بودند/ در رابطه با جابه‌جایی مدیران ناکارآمد تعارفی نداریم/ مشکلی با برگشت علی کریمی به کشور نداریم

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال یکی دیگر از حاضرین برای برنامه دولت برای مدیریت دانشگاه‌‌ها گفت: اگر دانشگاه برای دولت شوخی بود، وسط این ماجراهای اخیر بعد از سه سال تعطیلی دانشگاه‌ها، درب دانشگاه‌ها را باز نمی‌کرد‌. این هنر دولت سیزدهم است که مقتدرانه درب دانشگاه‌ها را باز کرد چون می‌داند گفتمانش، گفتمان برتر است.

وی تشریح کرد: دولت ترسی ندارد از اینکه درب دانشگاه‌ها باز باشد. خوشبختانه در حال حاضر هم بالای ۹۵ درصد از کلاس‌های دانشگاه برقرار است. بنده هم در دانشگاه تربیت مدرس تمام کلاس‌هایم را بدون هیچ مشکل خاصی برگزار می‌کنم.

بهادری جهرمی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه برنامه دولت برای مدیران دانشگاه چیست، گفت: مدیران دانشگاه‌ها درست انتخاب شدند ولی اگر در موردی ببینیم گزینه بهتری وجود دارد تغییر می‌دهیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا وعده‌های دولت در حوزه گشت ارشاد مسئولان و عدم برکناری برخی از مسئولان بخاطر حضور فرزندانشان در خارج از کشور عملی نشده است، گفت: تاکنون دو معاون وزیر و دو مشاور وزیر در یک سال گذشته برکنار شدند. البته چندین مورد دیگر به دلیل صلاحدید اطلاع‌رسانی نشد و خبری نشد. صبح روز گذشته در جلسه هیئت دولت بازرس ویژه رئیس‌جمهور یک گزارش جامع ارائه کرد‌. در خصوص حضور فرزند معاون رئیس جمهور هم تذکر دادیم و به ایران برگشتند و در حال حاضر در داخل کشور هستند.

منبع: برنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51147

ارسال نظر