کشف مقادیر سنگین سلاح و مهمات در غرب کشور + جزئیات

مرزداران تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی ارتش در این عملیات موفق شدند ۳۵ قبضه سلاح کمری، ۵ قبضه اسلحه کلاشینکف به ‌همراه مقادیر قابل‌توجهی مهمات مربوط به این سلاح‌ها را کشف و از ورود آنها به داخل کشور جلوگیری به عمل آورند.

کشف مقادیر سنگین سلاح و مهمات در غرب کشور + جزئیات

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش گفت: رزمندگان غیور تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی ارتش طی یک عملیات، توانستند مقادیری سلاح و مهمات از قاچاقچیان در منطقه مرزی قصر شیرین کشف کنند.

 امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری، گفت: شب گذشته رزمندگان غیور تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی ارتش در حین گشت‌زنی در مناطق مرزی غرب کشور و در طی یک عملیات موفق، توانستند مقادیر زیادی سلاح و مهمات که قاچاقچیان قصد ورود به کشور را داشتند، کشف و ضبط کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش بیان کرد: مرزداران تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی ارتش در این عملیات موفق شدند ۳۵ قبضه سلاح کمری، ۵ قبضه اسلحه کلاشینکف به ‌همراه مقادیر قابل‌توجهی مهمات مربوط به این سلاح‌ها را کشف و از ورود آنها به داخل کشور جلوگیری به عمل آورند.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این روزها سعی دارند به آشوب‌گران و اغتشاش‌گران کمک کنند افزود: حضور نیروهای مرزبانی و یگان‌هایی از ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزها قطعا اجازه هیچ گونه ورود غیر مجاز را به دشمنان نخواهند داد.

امیر سرتیپ طاهری با بیان اینکه سلاح ها و کشفیات طی مراحل قانونی به مرزبانی فراجا تحویل شد، خاطر نشان کرد: کارکنان سلحشور نیروی زمینی ارتش و مرزبانی فرماندهی انتظامی کشور در راستای مبارزه با قاچاقچیان و اشرار مسلح، اقدامات و برنامه‌های ویژه و خاصی را سرلوحه کاری خود قرار داده و اجازه هیچ‌گونه جولان و فعالیتی را به اشرار مسلح و قاچاقچیان در مرزهای کشور نخواهند داد.

 

 

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51021

ارسال نظر