حمله یک نماینده مجلس به صداوسیما/ عملکردتان سوال برانگیز است

یک نماینده مجلس گفت: نارضایتی از وضعیت موجود سبب شده که مردم با اغتشاشگران همراهی کنند، چرا که معیشت و گذران زندگی مردم دچار مشکل جدی است، کسب و کارهای اینترنتی عملاً تعطیل شده است، فشار زندگی برای فعالان این عرصه قابل تحمل نیست.

حمله یک نماینده مجلس به صداوسیما/ عملکردتان سوال برانگیز است

احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی گفت: ایران امروز ما داغدار است، قربانیان حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی (ع) و جان‌باختگان شهرهای مختلف و مدافعان امنیت کشور، مردم را عزادار و سوگوار کرده است. در چنین شرایطی شغال‌ها و کفتارها، امنیت و آرامش مردم را نشانه گرفته‌اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به صداوسیما گفت: عملکرد صداوسیما سوال برانگیز است، افرادی که مادام‌العمر در تلویزیون تریبون دارند، به عنوان نماد وضع موجود در مقابل افرادی که دولت گذشته را رحم اجاره‌ای خود توصیف می‌کردند و به واقع بانیان اصلی مشکلات موجود هستند، قرار می‌گیرند و آنها منتقدان وضع موجود می‌شوند و هر دو اتهامات ناروا به طرف غایب نسبت داده و نهایتاً تریبون‌داران دائمی مغلوب می‌شوند.

علیرضابیگی ادامه داد: اگر صداوسیما در ادعای خود صادق است، باید حضور طرف غایب را فراهم کند، وگرنه این رفتار با هدف موجه جلوه دادن خطاهای دولت دوازدهم و سیزدهم تعبیر می‌شود. حضور شخصیت‌های محبوب و امین مردم باید در صداوسیما فراهم شود و حق قضاوت به مردم داده شود.

وی در تذکری به دولت تصریح کرد: نارضایتی از وضعیت موجود سبب شده که مردم با اغتشاشگران همراهی کنند، چرا که معیشت و گذران زندگی مردم دچار مشکل جدی است، کسب و کارهای اینترنتی عملاً تعطیل شده است، فشار زندگی برای فعالان این عرصه قابل تحمل نیست، دولت باید برنامه خود را برای رفع نگرانی‌ها اعلام کند.

وی تصریح کرد: معترضان و اغتشاشگران ناجوانمردانه رهبر معظم انقلاب را نشانه رفته‌اند، در حالی که دولت در شرایط فعلی باید به میدان بیاید و مسئولیت بپذیرد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50735

ارسال نظر