اظهارات عجیب رئیس دانشگاه آزاد درباره علت اعتراضات اخیر/ دعوا برسر رهبری علم جهان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیشرفت علمی و جهش دانشگاه های ایران به مذاق بسیاری از کشورهای غربی خوش نیامد و به همین دلیل در گزارش های خود اعلام کردند که ایران روزی رهبری جهان را داشته و اکنون در حال بازسازی تمدن خود است و باید با تحریم و اغتشاش جلوی آن را گرفت

اظهارات عجیب رئیس دانشگاه آزاد درباره علت اعتراضات اخیر/  دعوا برسر رهبری علم جهان است

طهرانچی در سخنرانی خود علت ناآرامی‌های اخیر کشور را دعوا برسر رهبری علم جهان معرفی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دلیل تعطیلی فیزیکی کلاس های آموزشی، امروز ۷۵ درصد دانشجویان سال اولی هستند و به همین دلیل می توان گفت زیست دانشگاهی مختل شده و باید دوباره زندگی دانشگاهی را احیا کنیم.

محمدمهدی طهرانچی در نخستین اجلاس دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که شب گذشته در هتل فرهیختگان برگزار شد، با تحلیل روندها و فتنه ها،گفت : پیشرفت علمی و جهش دانشگاه های ایران به مذاق بسیاری از کشورهای غربی خوش نیامد و به همین دلیل در گزارش های خود اعلام کردند که ایران روزی رهبری جهان را داشته و اکنون در حال بازسازی تمدن خود است و باید با تحریم و اغتشاش جلوی آن را گرفت. می توان نتیجه گرفت که دلیل اعمال تحریم ها علیه کشورمان و همینطور اغتشاشات در سال های اخیر این بود که دعوا بر سر رهبری علم جهان بوده است.

طهرانچی با بیان اینکه دوره کارشناسی دوره آموختن فرهنگ و علم است، اظهار داشت: متأسفانه در دوران شیوع کرونا، در فاصله گذاری اجتماعی زیاده‌روی کردیم و به همین دلیل در زیست دانشگاهی، پژوهش و زندگی علمی اختلال به وجود آمد و سازمان دانشگاه تضعیف شد. اکنون با تأکید بر اینکه آموزش و تربیت باید در مقابل چشمان استاد و معلم باشد، فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی با جدیت دنبال می شود؛ چرا که نشاط و شادابی دانشگاه با حضور دانشجویان در محیط های علمی حاصل می شود.

 

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50684

ارسال نظر