«محسن رضایی» به شهادت رسید + جزئیات

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر عاملان شهادت پلیس وظیفه شناس آغاز شده است؛ تروریست‌های کوردل بدانند با حملات ناجوانمردانه و به شهادت رساندن مأموران جان برکف پلیس عزم ما بیش از پیش برای مقابله با اقدامات کور تروریست‌ها و اشرار مسلح مستحکم‌تر شده و امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده است.

«محسن رضایی» به شهادت رسید + جزئیات

خبرگزاری مهر نوشت: پیکر مطهر شهید ستوان سوم محسن رضایی در زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شد.

تشییع پیکر مطهر شهید محسن رضایی صبح سه شنبه از میدان امام حسین (ع) زاهدان تا گلزار شهدای این شهر با حضور فرمانده نیروی انتظامی، مسئولان، علما و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار ایرانشهر در حین گشت زدن برای تأمین امنیت در محورهای مواصلاتی در حوالی روستای خیرآباد از توابع شهرستان ایرانشهر مورد حمله گروهک تروریستی قرار می‌گیرند که در این درگیری گروهک تروریستی با سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به سمت خودروی یگان تکاوری نموده که منجر به حریق و انفجار خودرو و شهادت استوار دوم محسن رضایی از مأموران جان برکف پلیس استان می‌شود.

سردار طاهری با اشاره به هجمه سنگین آتش و درگیری مسلحانه با تروریست‌های کور دل افزود: مأموران با رشادت و ایستادگی گروهک تروریستی را زمینگیر کردند و یک نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رسانده و تعدادی زخمی و متواری شدند که منطقه در حال پاکسازی است.

وی با اشاره به حمله ناجوانمردانه و غافلگیرانه گروهک تروریستی به مأموران یگان تکاوری خاطر نشان کرد: در این حمله متأسفانه یکی از مأموران پلیس شهید و ۳ همکار پرتلاش دیگر مجروح شدند و پس از پایان درگیری از گروهک یک دستگاه پژو ۴۰۵ سرقتی و ۲ قبضه سلاح کلاش با تعداد زیادی فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح آرپیجی ۷ با ۲ پرتابه و خرج کشف گردید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر عاملان شهادت پلیس وظیفه شناس آغاز شده است؛ تروریست‌های کوردل بدانند با حملات ناجوانمردانه و به شهادت رساندن مأموران جان برکف پلیس عزم ما بیش از پیش برای مقابله با اقدامات کور تروریست‌ها و اشرار مسلح مستحکم‌تر شده و امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و دشمنان قسم خورده نظام نخواهند توانست به اهداف شوم و شیطانی خود که ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت مردم است، برسند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50478

ارسال نظر