جزئیات تازه از نتیجه شکایت نیروی انتظامی از 4 نماینده

اواخر مهرماه سردار اشتری، فرماندهی نیروی انتظامی با ارسال نامه‌ای به مجلس از چهار نماینده مجلس یعنی مسعود پزشکیان نماینده تبریز، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد، معین الدین سعیدی نماینده چابهار و مهدی فرشادان نماینده سنندج شکایت کرد.

جزئیات تازه از نتیجه شکایت نیروی انتظامی از 4 نماینده

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مباحث مطرح شده در جلسه امروز این هیئت پیرامون شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، با اشاره به بررسی شکایت نیروی انتظامی از ۴ نماینده مجلس در جلسه صبح امروز هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: این ۴ نماینده در جلسه حضور یافتند و چند تن از مسئولان نیروی انتظامی هم در این جلسه حاضر شدند.

وی بیان کرد: آن ۴ نماینده مجلس از خود دفاع کردند و نمایندگان نیروی انتظامی هم توضیحاتی دادند. ما صحبت‌ها را شنیدیم، اما جمع بندی تصمیم را برای جلسه بعد هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گذاشتیم.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا علت شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس شورای اسلامی به اظهارات آنها درباره گشت ارشاد و فوت مهسا امینی برمی‌گردد، گفت: به ما گفتند که صرفاً گزارشی از اظهارنظر این ۴ نماینده به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه داده‌اند و قصد شکایت نداشتند.

گفتنی است، اواخر مهرماه سردار اشتری، فرماندهی نیروی انتظامی با ارسال نامه‌ای به مجلس از چهار نماینده مجلس یعنی مسعود پزشکیان نماینده تبریز، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد، معین الدین سعیدی نماینده چابهار و مهدی فرشادان نماینده سنندج شکایت کرد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50101

ارسال نظر