ماجرای درگذشت دکتر «پریسا بهمنی» در تجمع اعتراضی پزشکان | علت مرگ اعلام شد

سازمان نظام پزشکی کل کشور اعلام کرد: اینکه دکتر بهمنی روز چهارم آبان در تجمع پزشکان در مقابل ساختمان نظام پزشکی تهران و در حمله ماموران حکومت تیر خورده و در نتیجه کشته شده است کذب است و مورد تایید نیست.

ماجرای درگذشت دکتر «پریسا بهمنی» در تجمع اعتراضی پزشکان | علت مرگ اعلام شد

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کل کشور گفت: دکتر پریسا بهمنی متخصص جراحی عمومی براثر تصادف جان باخته است و خبر کشته شدن وی توسط ماموران امنیتی صحت ندارد.

رضا لاری پور، مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کل کشور گفت: دکتر پریسا بهمنی متخصص جراحی عمومی براثر تصادف جان باخته است و خبر کشته شدن وی توسط ماموران امنیتی صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: رئیس و قائم‌مقام نظام پزشکی تهران استعفا دادند

دکتر بهمنی عضو سازمان نظام پزشکی زنجان بود و بر اساس اظهارات سازمان نظام پزشکی شعبه زنجان، وی در سانحه رانندگی جان خود را از دست داده است و مراسم خاکسپاری این مرحومه نیز برگزار شد.

پریسا بهمنی

بیشتر بخوانید: استعفای جنجالی در سازمان نظام پزشکی کشور

البته پزشکی قانونی در حال بررسی مرگ دکتر بهمنی است و بزودی نتیجه آن در رسانه ها نیز اعلام می شود.

واکنش پلیس به درگذشت دکتر «پریسا بهمنی»

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت نحوه فوت دکتر پریسا بهمنی را تشریح کرد.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساعت ۱۹:۱۰ مورخه سوم آبان ماه ۱۴۰۱ در اتوبان چمران بعد از خروجی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در پی برخورد کامیون شرکت واحد با خانم دکتر پریسا بهمنی متخصص جراحی عمومی که در حال عبور از عرض اتوبان (خط ویژه) بوده، نامبرده به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

اینکه دکتر بهمنی روز چهارم آبان در تجمع پزشکان در مقابل ساختمان نظام پزشکی تهران و در حمله ماموران حکومت تیر خورده و در نتیجه کشته شده است کذب است و مورد تایید نیست.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49863

ارسال نظر