واکنش معاون امنیتی استاندار همدان به درگذشت «نگین عبدالملکی» | متهم این پرونده در زندان است

مرگ خانم دانشجوی دانشگاه صنعتی همدان اصلاً ارتباطی به ناآرامی های اخیر نداشته است و پرونده این فرد جنایی است. و شاکی این پرونده مشخص و متهم آن کاملاً مشخص است و هم اکنون در زندان به سر می برد.

واکنش معاون امنیتی استاندار همدان به درگذشت «نگین عبدالملکی» | متهم این پرونده در زندان است

 معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: مرگ خانم دانشجوی دانشگاه صنعتی همدان«نگین عبدالملکی» اصلاً ارتباطی به ناآرامی‌های اخیر نداشته ‌و پرونده این فرد جنایی است‌ و شاکی این پرونده مشخص و متهم آن کاملاً مشخص ‌و هم اکنون در زندان به سر می برد.

حسن رضانیا اظهار داشت: در خصوص جریان عملیات رسانه ایِ دشمن و شبکه های معاند همچون اینترنشنال و بی بی سی و امثال آن، که از دو شب پیش این بار در مورد وفات خانم دانشجوی همدانی تمرکز کرده اند، و با القاء دروغ های مختلف در رسانه هایشان درصدد فریب افکار عمومی هستند، طبق مستندات محکمی که در این موضوع وجود دارد مرگ خانم دانشجوی دانشگاه صنعتی همدان اصلاً ارتباطی به ناآرامی های اخیر نداشته است و پرونده این فرد جنایی است. و شاکی این پرونده مشخص و متهم آن کاملاً مشخص است و هم اکنون در زندان به سر می برد.

رضانیا افزود: ما معتقدیم که با تبیین درست در این قضایا، و همچنین با رفتار درست و با بیان صادقانه و با خویشتن داریِ نظام، همراه با الگو بخشیِ صحیح و درست برای جوانان و مردم آن عده از افراد که تحت تاثیر فریب های رسانه ای دشمن، از روی ناآگاهی دچار شبهه و هیجانات اشتباه شده اند به حقیقت پی خواهند برد و به مسیر صحیح بر می گردند. که البته این متفاوت است با آن دسته از افرادی سازمانی و تشکیلاتی و با برنامه ریزی سرویس های جاسوسی و به صورت لیدر در این اغتشاشات آمدند و به مردم و اموال آسیب زده اند و نقش محارب داشته اند، که قطعاً مطابق با قانون و طبق تشخیص قوه قضاییه به مجازات های خود خواهند رسید.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49201

ارسال نظر