پیام رهبری به بسیجیان سپاه

فرمانده کل سپاه به دیدار فرمانده معظم کل قوا رفت و در آنجا خدمت ایشان عنوان کرد: آقاجان، همان‌طور که قبلاً عرض کردم، خیالتان راحت باشد، انصار شما با اطمینان و مستحکم ایستاده‌اند؛ امروز دیدم که بسیجیان و پاسداران سپاه تهران ایستاده‌اند و با افتخار از انقلاب دفاع می‌کنند و به شما سلام رساندند و برای شما دعا کردند.

پیام رهبری به بسیجیان سپاه

فرمانده معظم کل قوا از بسیجیان سپاه تهران بزرگ به جهت دفاع از امنیت مردم تشکر کردند.

بیست و دوم مهر بود که سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در جمع پاسداران و بسیجیان شرکت‌کننده در مقابله با ناآرامی‌های اخیر که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد در سخنانی، اظهار داشت: ما در هر صحنه‌ای که با همه شیاطین عالم طی ۴۳ سال بعد از دفاع مقدس داشتیم، توانستیم پیروز شویم و همه آن‌ها را شکست دهیم.

بعد از اتمام این سخنان، فرمانده کل سپاه به دیدار فرمانده معظم کل قوا رفت و در آنجا خدمت ایشان عنوان کرد: آقاجان، همان‌طور که قبلاً عرض کردم، خیالتان راحت باشد، انصار شما با اطمینان و مستحکم ایستاده‌اند؛ امروز دیدم که بسیجیان و پاسداران سپاه تهران ایستاده‌اند و با افتخار از انقلاب دفاع می‌کنند و به شما سلام رساندند و برای شما دعا کردند.

بعد از این جملات، فرمانده معظم کل قوا در پاسخ اظهار داشتند: علیکم و علیهم السلام؛ به همه‌شان سلام مرا برسانید، از آن‌ها تشکر کنید، ان شاءالله خدا موفقشان بدارد. من برای توفیقشان دعا کردم./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48983

ارسال نظر