بیانیه دانشگاه شریف درباره اتفاقات جنجالی در سلف

هیات رئیسه دانشگاه ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتارهای دور از شان دانشگاه را مردود دانسته و از کمیته انضباطی می‌خواهد که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و... برای برخورد با این موارد استفاده کند.

بیانیه دانشگاه شریف درباره اتفاقات جنجالی در سلف

هیات رئیسه دانشگاه شریف در بیانیه‌ای اتفاقات رخ‌داده در روز گذشته در سالن غذاخوری دانشگاه و رفتارهای دور از شان دانشجویان را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

ضمن تشکر از دانشجویان فهیم دانشگاه، که همراهی و همیاری بسیار خوبی در حفظ نظم و امنیت این محیط علمی دارند، به استحضار می رساند، با توجه به اتفاقات ناشایست رخ داده در روز یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی شریف، که عده ای دانشجوی قانون شکن به تخریب و هنجارشکنی پرداختند، هیئت رئیسه دانشگاه رفتارهای دور از شان محیط علمی را قویاً محکوم می‌کند و به منظور استمرار فعالیت های آموزشی و پژوهشی، تصمیمات زیر را اعلام می نماید:

بیشتر بخوانید: دیوارکشی در سلف غذاخوری دانشگاه شریف + عکس

۱. با توجه به صدمات وارده به سالن غذاخوری البرز متاسفانه امکان صرف غذا در داخل سالن وجود ندارد و تا زمان انجام و اتمام تعمیرات و اطمینان از فراهم شدن فضای آرامش، غذا به صورت بسته بندی شده در ضلع جنوبی سلف تحویل دانشجویان خواهد شد.

۲. چنانچه مشخص شود افرادی به ضرب و شتم و یا فحاشی پرداخته و موجب جراحت دیگران شده اند، موقتا ورود آنها به دانشگاه ممنوع شده و در اولین فرصت به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد.

۳. به منظور ایجاد و حفظ آرامش در دانشگاه، دانشجویانی که در ارزیابی اولیه انجام شده، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشته اند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را نخواهند داشت.

هیات رئیسه دانشگاه ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتارهای دور از شان دانشگاه را مردود دانسته و از کمیته انضباطی می‌خواهد که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و... برای برخورد با این موارد استفاده کند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48741

ارسال نظر