مرندی:

اینجا ایران ۱۹۵۳ نیست

مرندی گفت: به رویاپردازی ادامه دهید، اما ایران در حال رشد است. تامین مالی اغتشاشات و تروریسم همزمان با اعتراضات مردمی در پایتخت‌های غربی بی‌فایده است. اینجا ایران ۱۹۵۳ نیست.

اینجا ایران ۱۹۵۳ نیست

مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با انتشار توئیتی به پیام راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد.

محمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با انتشار یک توئیت در حساب کاربری خود به پیام توئیتری راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در حمایت از تجمع گروهی از ایرانیان خارج از کشور واکنش نشان داد.

مرندی نوشت: رژیم شما از طریق تحریم‌های فشار حداکثری علیه مردم ایران مرتکب جنایات علیه بشریت می‌شود و شما در این جنایت شریک هستید.

وی ادامه داد: به رویاپردازی ادامه دهید، اما ایران در حال رشد است. تامین مالی اغتشاشات و تروریسم همزمان با اعتراضات مردمی در پایتخت‌های غربی بی‌فایده است. اینجا ایران ۱۹۵۳ نیست.

راب مالی شامگاه شنبه در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به تجمع گروهی از ایرانیان در برلین پایتخت آلمان و دو شهر آمریکا در روز شنبه اشاره و ادعا کرد که شرکت‌کنندگان در این تجمعات از مردم ایران حمایت کرده‌اند.

وی در پیام خود مدعی شد: تظاهرکنندگان در واشنگتن و شهر‌های اطراف جهان حمایت خود را از مردم ایران اعلام کردند، مردمی که به‌طور مسالمت‌آمیز تظاهرات می‌کنند تا دولتشان به حقوق بشر و کرامت آن‌ها احترام بگذارد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48560

ارسال نظر