علت فوت برادر 2 ساله مهسا امینی از زبان پدرش

پدر مهسا امینی گفت: بله بنده یک فرزند پسر قبل از مهسا داشتم که قبل از دو سالگی به دلیل «تشنج» فوت کرد اما اینکه او بیماری خاصی داشت، اصلا صحت ندارد.

علت فوت برادر 2 ساله مهسا امینی از زبان پدرش

پدر مهسا امینی در پاسخ به این پرسش که آقای امینی! مثل اینکه شما قبل از مهسا، فرزند دیگری داشتید که فوت شده است، آیا این قضیه صحت دارد؟ برخی می‌گویند فرزند اول شما هم غده داشته است! گفت:

کاملا دروغ است؛ بله بنده یک فرزند پسر قبل از مهسا داشتم که قبل از دو سالگی به دلیل «تشنج» فوت کرد اما اینکه او بیماری خاصی داشت، اصلا صحت ندارد. ماموران گشت ارشاد حتی به خودشان زحمت نداده بودند که یک نفر را همراه دختر من به بیمارستان بفرستند، تا به ما خبر دهند! پرستاران بیمارستان می‌گفتند هیچکس همراه مهسا نبود و آمبولانس هم گفته بود که این دختر را از خیابان پیدا کردیم! اگر برادرش نبود ما نمی‌توانستیم دخترم را پیدا کنیم. پزشکان بیمارستان می‌گفتند اگر فقط ده دقیقه زودتر مهسا را به بیمارستان می‌آوردند احتمال زنده ماندنش بالا می‌رفت. جالب است دختر من همان لحظه اول فوت کرده بود اما آن‌ها الکی سه روز به ما امید دادند و گفتند که زنده است!

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی ادعا می‌کنند که بیماری مهسا ارثی بوده و در خانواده سابقه داشته است! بیان کرد:

خیر؛ بنده قویا این اظهارات را تکذیب می‌کنم. چرا من، همسرم و پسرم هیچ مشکلی نداریم؟ اصلا مهسا هم بیماری خاصی نداشته فقط یک کیست کوچک پشت پلکش داشته که جراحی کردیم و تمام شد. اینکه می‌گویند او تومور مغزی داشته کاملا دروغ است.

منبع: روزنامه مستقل

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47930

ارسال نظر