رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس:

پلیس مقصر درگذشت «مهسا امینی» نبود | هیپوفیز او را برداشته بودند

جوکار گفت: مرحومه «مهسا امینی» دارای بیماری زمینه‌ای بود. بر اساس مدارک پزشکی که وجود داشت، در هشت سالگی تحت عمل جراحی قرار گرفته و هیپوفیز او را برداشته بودند که با برداشت هیپوفیز یک سری مشکلات و اختلالات در بدن انسان ایجاد می‌شود.

پلیس مقصر درگذشت «مهسا امینی» نبود | هیپوفیز او را برداشته بودند

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص گزارش کمیته حقیقت‌یاب مجلس در مورد پرونده مرحومه مهسا امینی گفت: با توجه به گزارش‌های مکتوب، بازبینی فیلم، گزارش سازمان پزشکی قانونی، بیمارستان کسری، پلیس و گزارش اورژانس کشور نتایج این بود که هیچ گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی در مواجهه با مرحومه خانم مهسا امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است.

او افزود: همه مواردی که در مورد برخورد فیزیکی با مرحومه عنوان شده بود، صحت نداشت و عده‌ای هم می‌خواستند با این بهانه کشور را به هم بریزند. 

جوکار ادامه داد: البته مرحومه دارای بیماری زمینه‌ای بود. بر اساس مدارک پزشکی که وجود داشت، در هشت سالگی تحت عمل جراحی قرار گرفته و هیپوفیز او را برداشته بودند که با برداشت هیپوفیز یک سری مشکلات و اختلالات در بدن انسان ایجاد می‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: بسیاری از افرادی که خیلی با عقل و منطق سر کار ندارند بیانیه‌ای را دادند که موجب برانگیخته شدن احساسات شد و متاسفانه بعد از آن موجب اعتراض شد.

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: به قوه قضائیه پیشنهاد کردیم قضاوت عجولانه، خلاف و غیرکارشناسی برخی افراد را پیگیری کنند.

جوکار اظهار داشت تجهیز پلیس از اولویت‌های ماست که جا دارد از شهدای امنیت، نیرو‌های پلیس، نیرو‌های بسیجی که در ناآرانی‌های اخیر مظلومانه توسط اراذل واوباش به شهادت رسیدند نیز قدردانی کنیم./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47588

ارسال نظر