روزنامه رسالت:

سلبریتی ها را به راهیان نور و نماز جمعه ببرید/ باید طعم انقلاب را بچشند

روزنامه رسالت نوشت: هر جا میدانی از میدان‌های فداکاری و ایثار و شجاعت و حماسه‌آفرینی جوانان انقلابی این مرزوبوم است، سلبریتی‌ها را هم باید دعوت کرد، تا از نزدیک حاضر و شاهد باشند و طعم انقلاب را بچشند

سلبریتی ها را به راهیان نور و نماز جمعه ببرید/ باید طعم انقلاب را بچشند

روزنامه رسالت با اشاره به تاثیرپذیری جوانان از سلبریتی‌ها تاکید کرد که باید این قشر را «نمک‌گیر» کرد و آنان را به مراسم‌های چون راهپیمایی ۲۲ بهمن، مراسم رحلت حضرت امام(ره)، روضه‌ها و سخنرانی‌ها و مراسم رسمی مثل نماز جمعه و اردوی راهیان‌نور فرستاد!

 آزادیِ کار دادن به سلبریتی‌ها و بستن قراردادهای میلیاردی با آن‌ها کافی نیست؛ در کنار این باید نمک‌گیرشان کرد. مثلا روز راهپیمایی ۲۲ بهمن که می‌شود، می‌طلبد که مسئولین با نامه‌ای رسمی از چند سلبریتی شاخص دعوت کنند...کلا جای سلبریتی‌ها در مراسم رحلت حضرت امام(ره)، روضه‌ها و سخنرانی‌ها و مراسم رسمی مثل نماز جمعه و خیلی جاهای دیگر خالی است.

این روزنامه در ادامه نوشته: هر جا انقلاب ما شاهکاری می‌کند، هر جا خدمت عظیمی ارائه می‌دهد، هر جا دانشمندان ما قله‌ای از قله‌های علم را فتح می‌کنند، هر جا قوای مسلح ما رزمایش، بلکه حتی عملیات باشکوهی را انجام می‌دهند، هر جا میدانی از میدان‌های فداکاری و ایثار و شجاعت و حماسه‌آفرینی جوانان انقلابی این مرزوبوم است، سلبریتی‌ها را هم باید دعوت کرد، تا از نزدیک حاضر و شاهد باشند و طعم انقلاب را بچشند.

نظام که میلیارد میلیارد خرج این سلبریتی‌ها می‌کند؛ این هم روش! اتفاقا این‌یکی جای دوری نمی‌رود. می‌طلبد نظام سلبریتی‌هایش را به تور انقلاب‌گردی ببرد. یکی راهیان نور است، یکی هم اربعین. هزارتا تور دیگر هم می‌شود تعریف کرد

منبع: رسالت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46506

ارسال نظر