رئیسی : وزرا مراقب اطرافیان خود باشند

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری عصر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت وزراء و مسنولین را به مراقبت، نسبت به اطرافیان خود فراخواند.

رئیسی : وزرا مراقب اطرافیان خود باشند

 سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری عصر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت وزراء و مسنولین را به مراقبت، نسبت به اطرافیان خود فراخواند.

وی گفت: اطرافیان یک مسئول باید اهل خیر و عمل صالح و مردمدار بوده و در نگاه مردم به فردی شایسته معروف باشند.

رئیسی اخلاص و عمل صالح را رمز ماندگاری و برکت در اقدامات و فعالیت‌های وزراء و مسنولین دانست 

رئیس جمهوری در این جلسه بر نظارت دقیق و به هنگام بر قیمت ها و کنترل بازار تاکید کرد و گفت: لازم است روند نظارت بر قیمت کالاها بویژه اقلام ضروری و معیشتی مردم تشدید شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

 

وی اظهار داشت: مسئولین مربوطه به ویژه وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار با تشدید نظارت‌ها برای بازار شب یلدا، کاری کنند که مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود با کمبود و گرانی قیمت‌ها مواجه نباشند.وی تلاش برای ایجاد نشاط در جامعه را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: هر اقدامی در جهت امید آفرینی و ایجاد نشاط در مردم ارزشمند است و باید تقویت شود.

رئیسی همچنین مردم را به مراقبت بیشتر به منظور جلوگیری از شیوع سویه جدید بیماری کرونا توصیه کرد.

رئیس جمهور تبیین رویکردها و ضوابط حاکم بر لایحه بودجه ۱۴۰۱ و امتیازات و ویژگی‌های این لایحه را ضروری دانست و گفت: تمامی شبهات و ابهاماتی که در مورد این لایحه مطرح می‌شود باید به دقت مورد بررسی کارشناسان قرار بگیرد و با اظهارنظرهای کارشناسی از سوی متولیان امر همراه شود.
 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4637

ارسال نظر