مجلس به وزیر رئیسی رای اعتماد نداد

مجلس به زاهدی‌وفا رای اعتماد نداد

مجلس به وزیر رئیسی رای اعتماد نداد

مجلس به زاهدی‌وفا رای اعتماد نداد

محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق به اخذ رأی اعتماد از مجلس نشد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) به بررسی صلاحیت محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداختند.

در دور اول شمارش زاهدی‌وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت.

زاهدی وفا فقط چند دقیقه وزیر شد!

در نهایت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در این نشست نتیجه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی را قرائت کرد که براساس آن نمایندگان مجلس با ۱۳۶ رأی موافق، ۱۲۵ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۷۲ آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.

در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت.

سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس در گفت و گو با فارس گفت: زاهدی وفا در بازشماری آرا، با یک رای اختلاف رای اعتماد مجلس را به دست نیاورد.

در بازشماری آرا زاهدی وفا ۱۳۶ رای موافق و ۱۲۵ رای مخالف کسب کرد که بنا به اعلام رئیس مجلس گزینه پیشنهادی دولت نتوانست رای اعتماد مجلس را کسب کند.

به این ترتیب زاهدی وفا پس از حدود ۴ ماه سرپرستی از وزارت کار کنار می‌رود تا رییس جمهوری گزینه دیگری را برای تصدی مسئولیت این وزارت خانه به مجلس معرفی کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45166

ارسال نظر