سخنان تازه پدر مهسا امینی در گفتگو با خبرگزاری دولت | درباره مکالمه تلفنی با رئیسی با هیچ خبرنگاری صحبت نکردم

پدر مهسا امینی به خبرگزاری دولتی ایرنا گفته است که در چند روز گذشته در مورد آنچه در مکالمه تلفنی بین او و رییس‌جمهور گذشته است، با هیچ رسانه و خبرنگاری صحبت نکرده است.

سخنان تازه پدر مهسا امینی در گفتگو با خبرگزاری دولت | درباره مکالمه تلفنی با رئیسی با هیچ خبرنگاری صحبت نکردم

ایرنا نوشت: برخی رسانه‌ها روز گذشته به نقل از «امجد امینی» پدر مهسا امینی نوشته بودند که «آقای رییس‌جمهور از ما دلجویی نکرده است»؛ موضوعی که آقای امینی ضمن تکذیب آن، تاکید کرد حجت‌الاسلام رییسی در تماس تلفنی با وی و خانواده، از آنها دلجویی کرده است.

بیشتر بخوانید: حرف‌های تازه پدر مهسا امینی: رئیسی اصلا از ما دلجویی نکرد | هیچ جوابی به من نمی‌دهند

پدر مرحومه امینی که همچنان خواستار پیگیری پرونده دخترش از سوی رییس‌جمهور است، ضمن تکرار مطالبه اصلی خود که «معرفی مقصران» حادثه توسط مراجع رسمی و قضایی است، یادآوری کرد که در چند روز گذشته در مورد آنچه در مکالمه تلفنی بین او و رییس‌جمهور گذشته است، با هیچ رسانه و خبرنگاری صحبت نکرده است.

او از اینکه چگونه چنین اظهاراتی به نقل از وی منتشر شده، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: شاید در مورد کلیت مساله با رسانه‌ها صحبت کرده باشم اما اصلا در مورد ماهیت تماس تلفنی رییس‌جمهوری و یا دلجویی وی با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید: واکنش فرمانده سپاه کردستان به سخنان پدر مهسا امینی

امجد امینی با تاکید بر اینکه در چند روز گذشته این نخستین بار است که با رسانه ها صحبت می کنم، افزود: هرآنچه در این مورد به نقل از من منتشر شده است، واقعیت ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران پیش از این و در روزهای نخست فوت مهسا امینی، در تماس تلفنی با پدر این مرحومه، ضمن اظهار تسلیت و ابراز همدردی با خانواده مرحومه امینی، بر تسریع در پیگیری پرونده فوت خانم امینی تاکید کرده بود.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44973

ارسال نظر