​سخنان جنجالی علم الهدی | حرکت ما در تقابل با کفر سراسری کره زمین است

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی روز شنبه در آیین تشییع ۲ شهید امنیت و ۲ شهید دفاع مقدس در مشهد افزود: مساله اسلام و حکمرانی دین در این کشور مساله ای است که در هیچ زمان کهنه نمی‌شود.

​سخنان جنجالی علم الهدی | حرکت ما در تقابل با کفر سراسری کره زمین است

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی روز شنبه در آیین تشییع ۲ شهید امنیت و ۲ شهید دفاع مقدس در مشهد افزود: مساله اسلام و حکمرانی دین در این کشور مساله ای است که در هیچ زمان کهنه نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: مردم که ۴۳ سال پای انقلاب بودند و مردانه مقاومت می‌کنند از این انقلاب دست بردار نیستند و این انقلاب و اصول آن که حکمرانی دین و اجرای احکام در زندگی اجتماعی است با هیچ تحمیلی دچار مشکل و عقب نشینی نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ۸۵ سال پیش در مسجد جامع گوهرشاد مردان غیور دلاور برای حفظ عفت و حجاب نوامیس در مقابل مزدوری که ملغمه ای از استکبار، دیکتاتوری و دین ستیزی بود یعنی رضا خان ملعون به پا خاستند و مظلومانه در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند و این ۲ شهید اخیر هم بعد از ۸۵ سال به آنها پیوستند.

علم الهدی افزود: امروز حرکت ما در تقابل با یک عده عناصر ناپاک مزدور و همنوای با اجنبی یا تعدادی از نوجوانان فریب خورده به هیجان آمده نیست بلکه امروز حرکت ما در تقابل با استکبار جهانی و کفر سراسری کره زمین است.

وی ادامه داد: آنهایی که می‌خواهند اساس حکمرانی دین از این کشور برچیده شود تنها یک عده عیاش شهوترانی که دنبال فضای باز شهوترانی و هوس بازی و ولنگاری در این کشور می‌گردند نیستند و در حقیقت پشت سر اینها جریانهای استکباری و کفر جهانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آنها برای براندازی حکمرانی دین در این کشور راهی جز توسل به مزدوران هرزه و ولنگار و عناصر هوسباز و بعضی نخبگان از دین گریخته و از انقلاب پیاده شده ندارند.

علم الهدی افزود: تقابل ما در برابر کفر و استکبار جهانی است که این عناصر ناپاک را به مزدوری گرفته است و با یک حرکت رسانه‌ای سراسری با تهییج یک عده نوجوان ناآگاه فریب خورده خیال می‌کند این مردمی که با صلابت و همت در هشت سال جنگ تحمیلی ایستادند از نتایج هشت سال دفاع مقدس به سادگی دست بردار هستند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هم اکنون شاهد حضور نسل چهارم انقلاب هستیم و انقلاب مقدس اسلامی ما و خونبهای شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده و جاوید و قویتر از روز اول مشاهده می‌کنیم و این نسل پای این فراورده دفاع مقدس و خونبهای شهیدان ایستاده است.

امام جمعه مشهد با بیان این که در برابر منکر ابتدا باید از راه، محبت، صمیمیت و جذب استفاده کنیم افزود: بی حجابی، ابزار نرم استکبار جهانی است که با پدیده بی حجابی به میدان جنگ و مبارزه با انقلاب آمده است.

علم الهدی افزود: بی حجابی در جامعه ما یک ناهنجاری است که نهادهای مسوول در جریان پیشگیری از جرم باید با آن مبارزه کنند و امیدواریم مبازه با این پدیده در جامعه، صورت همگانی و همه گیر پیدا کند و دستگاههای حاکمیتی هم پند بگیرند و ۲۰ دستگاه مسوول حفظ و صیانت حجاب با کمال قدرت، وظایف قانونی خود را در این عرصه اجرا کنند.

امروز پیکر ۲ شهید امنیت شهیدان مسلم جاویدی مهر و رسول دوست محمدی و ۲ شهید دفاع مقدس سید ابراهیم رفیعی و مصطفی براتی از میدان دکتر شریعتی تا حرم مطهر رضوی تشییع شدند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43610

ارسال نظر