وزیر کشور زمان پایان محدودیت‌های اینترنتی را اعلام کرد + فیلم

احمد وحیدی گفت: برای جلوگیری از سازماندهی اغتشاشات از طریق شبکه‌های اجتماعی ناگزیر هستیم که محدودیت اینترنتی ایجاد کنیم.

حجم ویدیو: 5.42M | مدت زمان : 00:02:34
حجم ویدیو: 5.42M | مدت زمان : 00:02:34

 وزیر کشور  با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: تا اغتشاشات پایان نیابد، اینترنت محدودیت خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از سازماندهی اغتشاشات از طریق شبکه‌های اجتماعی ناگزیر هستیم که محدودیت اینترنتی ایجاد کنیم.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده خانم مهسا امینی، توضیح داد: بعد از این واقعه تلخ برای یک دختر جوان که موجب تاسف همگان شد و پس از اینکه برابر دستور ریاست محترم جمهوری که مسئول پیگیری این حادثه شدم، برنامه چند مرحله‌ای طراحی شد. کارگروه‌هایی تشکیل شده است. بازبینی فیلم‌ها، گفتگو با کسانی که در صحنه حضور داشته‌اند و اخذ گزارش‌های قضایی انجام شده است. دضر وهله نخست، ادعای ضرب و شتم خانم امینی بررسی شد. در فیلم‌ها و گزارش بیمارستان کسری و گزارش پزشکی قانونی تهران، هیچ آثاری از ضرب و شتم وجود نداشت. نشانه‌ای از خونریزی مغزی نبوده است و شکستگی جمجمه یا له شدگی احشا وجود نداشته است.

وحیدی با بیان اینکه مرحله دوم بررسی دلیل فوت است که باید منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی بود، اظهار کرد: گزارش پزشکی قانونی، ممکن است یکی دو هفته طول بکشد، چون بعضی آزمایش‌ها زمانبر است. طبیعتا تا مشخص شدن دلیل فوت از نظر پزشکی قانونی، این بُعد پرونده مفتوح است. اما همه شواهد پزشکی، فیلم‌ها، شاهدان عینی و گزارش دستگاه‌های نظارتی تایید می‌کند که هیچ ضرب و شتمی در کار نبوده است. برجسته‌ترین دلیل، گزارش پزشکی بیمارستان کسری و پزشکی قانونی است. چند انجمن علمی هم که برای ارائه نظر در کمیته پزشکی دعوت شده بودند، این مساله را تایید کردند.

وزیر کشور درباره وقایع پس از فوت مرحوم امینی هم گفت: خانواده امینی یک خانواده امین نظام هستند. اما برخی تلاش کردند که این ماجرا را به تحریک عواطف مردم تبدیل کنند و با اسم رمز ضرب و شتم و مسایلی از این دست، وجدان عمومی را آزرده سازند. این موضوع در اظهارات مقامات آمریکایی و اروپایی دیده می‌شود. تعجب آور است که آمریکایی‌هایی که در روز روشن وقایعی را علیه گروه داوودیان رقم زدند و سایر خشونت‌هایی که در آن کشور رواج دارد، موضع گرفتند و ایران را به ضرب و شتم متهم کردند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43380

  • ناشناس

    آقای وزیر تورو خدا برنامه ها رو فیلتر دار نکنید کم مونده آدم ها رو هم فیلتر دار کنید

  • ناشناس

    شما فقط به فکر خودتون هستین .مارا از نون خوردن انداختین. فکر نمی کنین دو ملیون ایرانی تو فضای مجازی مشغول نون خوردن هست

  • فاطمه

    بچه های خوبی بشید تا وصل کنن😂

  • ابوذر

    تو چه قدر با مردم خودت صادق پاک هستی

  • ناشناس

    بهترین راه حل برای جلوگیری از اغتشاشات رفع مشکلات اقتصادی و گرونی هاست

  • ناشناس

    که چی بشه؟

  • ناشناس

    تورو قرآن اینترنتارو وصل کنید داریم دیونه میشیم تز بی اینترنتی مث ادم خماریم😂😂😂

ارسال نظر