جزئیات جدید درباره مرگ ۳ نفر در تجمعات کردستان | کبد یک معترض متلاشی شد

استاندار کردستان گفت: یک مورد آن در شهر دیواندره به وقوع پیوست که جوان دیواندره‌ای از پشت و از فاصله بسیار نزدیک مورد اصابت قرار گرفته و کبدش متلاشی شده است.

جزئیات جدید درباره مرگ ۳ نفر در تجمعات کردستان | کبد یک معترض متلاشی شد

اسماعیل زارعی کوشا؛ استاندار کردستان گفت: در تجمعات دو جوان از دو شهر مختلف در استان کردستان متاسفانه با سلاح جنگی از پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جان دادند. این گزارشات از سوی پزشکی قانونی و کارشناسان سلاح و مهمات مورد تایید قرار گرفت. یک مورد آن در شهر دیواندره به وقوع پیوست که جوان دیواندره‌ای از پشت و از فاصله بسیار نزدیک مورد اصابت قرار گرفته  و کبدش متلاشی شده است.

او افزود: فرد دیگری با همان شرایط داخل خودرویی نزدیک بیمارستان سقز رها شده بود. مرگ نفر سوم هم کاملا مشکوک و در دست بررسی است. در سه روز اخیر نیروهای امنیتی و انتظامی با معترضان مدارا کردند و حتی تعداد زیادی از نیروها کتک خوردند و کارشان به بیمارستان کشیده شد.

استاندار کردستان ادامه داد: در هیچ مقطعی این حجم از تبلیغات سنگین رسانه‌ای و طراحی رسانه‌ای را نداشته‌ایم. از این رو بسیاری تحت تاثیر فضاهای رسانه‌ای قرار گرفته‌اند. عده‎ای نیز طراح، لیدر و راهبر این برنامه‌ها و تجمعات هستند، که آنها در حقیقت مهسای امینی را یک ابزار می‌دانند./ خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42995

ارسال نظر