واکنش معاون رئیسی به مهاجرت فرزندنش/ سفر موقت و کاری بود!

روز گذشته خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به کشور کانادا در فضای مجازی بازتاب‌های مختلفی را در پی داشته است. وی امروز در توییتر خود نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

واکنش معاون رئیسی به مهاجرت فرزندنش/ سفر موقت و کاری  بود!

انسیه خزعلی در حساب توییتر خود نوشت:"گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند و صراحتاً از ‎مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع می‌کردند. اما امروز برخی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند."

وی در توییت دیگری تصریح کرد: " درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند."

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، افزود:" بی شک بسترسازی برای تقویت فعالیت های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است. اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود."

روز گذشته خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به کشور کانادا در فضای مجازی بازتاب‌های مختلفی را در پی داشته است.

 

 

 

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40272

ارسال نظر