فوری| امام جمعه تبریز فوت کرد

حجت الاسلام والمسلمین علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز پس از یک دوره بیماری چشم از جهان فروبست.

فوری| امام جمعه تبریز فوت کرد

حجت الاسلام والمسلمین علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز پس از یک دوره بیماری چشم از جهان فروبست.

به گزارش عرشه آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی ارتحال مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌زاده را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَه

ارتحال عالم ربّانی و سالک الی الله مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ علی حاجی‌زاده امام جمعه موقت تبریز، از استادان برجسته دین و اخلاق موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن شخصیت پاک نهاد علمی با تلاشهای مجاهدانه سال‌های متمادی در امر تعلیم و تبیین معارف اهل بیت (علیهم السلام) و شاگردان بسیاری تربیت و در سنگر امامت جمعه تبریز با پشتیبانی از آرمان های انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه جامعه دینی ما را در مسیر ترویج معارف اسلامی بخصوص تبیین ارزش‌های والای فرهنگ علوی و مهدوی هدایت و راهنمایی کرد.

حاج شیخ علی حاجی‌زاده؛ ملجاء و پناهگاه دلدادگان به نظام و انقلاب بویژه در خطه عالم پرور که فقدانشان ضایعه‌ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است.

اینجانب درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ علی حاجی‌زاده را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)، حوزه های علمیه،مراجع عظام تقلید، طلاب و روحانیون سراسر کشور، مردم آذربایجان خصوصاً اهالی شهر شهدای محراب، تبریز قهرمان، بالاخص به فرزندان و بازماندگان گرامی و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاءالله و ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.»/ شفقنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40011

ارسال نظر